Jump to content

Rockstar Games Social Club niet compatibel win7


Ophion

Recommended Posts

Hallo, ik heb de laatste dagen last van een Rockstar Games Social Club (die je nodig hebt voor GTA 4), dat schijnbaar niet compatibel is voor win7. Ik heb op internet gezocht en gevonden dat je de compatibiliteids-modus moet veranderen, maar bij verschillende opties werkt dit nog steeds niet. Ik heb een plaatje er van als bijlage toegevoegd.

Heeft iemand een idee?

Groet,

Jeroen.

post-42377-1267814362,65.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet helaas niet hoe je dit zou moeten verhelpen, maar ik heb wel een oplossing waardoor je toch GTA4 kan spelen!

Ga naar: C:\Program Files\Rockstar Games\ en klik dan de GTA4 map aan, start de toepassing 'LaunchGTAIV'. Nu zou je wel GTA4 kunnen spelen, zorg natuurlijk wel dat je CDtje in de CDlade zit!

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft hij al geprobeerd:

Ik heb op internet gezocht en gevonden dat je de compatibiliteids-modus moet veranderen, maar bij verschillende opties werkt dit nog steeds niet.

Ophion, kan je zeggen welke versie je van Windows 7 hebt? Inclusief welke bits-versie het is (32 of 64).

Link to comment
Delen op andere websites

Windows XP Mode is niet hetzelfde als het instellen van Windows XP compatibiliteit. Windows XP Mode is software wat door Microsoft is uitgegeven om oude toepassingen, die bijvoorbeeld oorspronkelijk waren ontworpen voor Windows 95/98/ME/XP, te kunnen gebruiken als je een versie van Windows 7 hebt. Ik heb het vandaag nog gedownload en geïnstalleerd om Civilization II (ja ik weet 't "uit-de-oude-doos" bloos.gif ) te kunnen installeren en spelen. Ik weet niet 100% zeker of het te gebruiken is voor GTA IV, maar het is het proberen wel waard denk ik.

>>> Door Thundercover: Handig, dat wist ik niet (al heb ik als excuus dat ik geen Win7 gebruik P). Maar ik betwijfel of GTA-kneusje dat bedoelde, want dan was hij vast duidelijker geweest. :)<<<

>Klik hier< om naar de download pagina te gaan van Windows XP Mode (& Windows Virtual PC). Overigens moet je CPU wel aan bepaalde voorwaarde voldoen, zie stap 2 op de download-pagina. Bovendien wordt gecontroleerd of je een legitieme versie van Windows 7 hebt.

In principe kan je op die manier Windows XP starten en gebruiken binnen Windows 7, vanwege de Virtual PC die aangemaakt wordt.

Overigens werkt GTA IV bij mij uitstekend op Windows 7 Professional 64-bit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...