Jump to content

Groene gloed?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb sinds kort een groen probleempje met mijn 1½ Jaar oud Tatung V20KC HD-Ready scherm.

Namelijk dat alles zo groen is als een kikker, ik heb al heel veel geprobeerd:

• Het beeldscherm naar standaard herstellen.
  • De drivers van de graffische kaart herinstalleren, helpt ook niet.
  • De kabel eruit, en erin, helpt ook niet.
  • Een ander beeldscherm aansluiten, dan is het probleem er niet, het ligt dus zeker aan het beeldscherm of de kabel.

Hier een paar foto's, het vreemde is wel dat het menuutje van het beeldscherm wel gewoon 'normaal' is.

Groeten,

Albert

foto 1.

foto 2.

Bewerkt: door Albert03
Geplaatst:

Nee, daar ligt het niet aan want het beeld is wel normaal met scart, en ik heb het al 2 keer terug op fabrieksinstellingen gezet.

Geplaatst:

dit probleem ontstaat doordat de kabeler neit goed inzit, maak de uitienden ook eens goed schoon van de kabel

Geplaatst:

Ik heb de kabel eruit gehaald, schoon gemaakt en er weer in gedaan, dat hielp niet.

Maar volgens mij heeft mijn vrouw met de stofzuiger over de kabel heen geracet, omdat er een paar pinnetjes verbogen zijn.

Ik zal wel effentjes kijken of het nog goed te krijgen is, kun je een gewone VGA-Kabel wel los kopen?

Geplaatst:

Alles is in winkels te koop ;) Je hebt ook speciale onderdelenhuizen waar je ook dit soort kabels kan kopen, maar het lijkt mij dat je er een snel kan vinden.

Geplaatst:

Het was dus inderdaad de kabel, ik heb er een in de stad gekocht, en nu is het probleem opgelost. :klap:

Geplaatst:

ik heb ook zo'n probleem alleen met een roze scherm. Het maakt niet uit welk scherm ik erop aansluit. hij doet het gewoon bij alle schermen met verschillende kabels. Ook is het alleen bij de vga, want de videokaart die op de dvi uitgang zit doet het gewoon normaal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...