Isic Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 (bewerkt) Hoi, Ik vond de wallpaper van me mobiel niet leuk meer dus ben zelf 1 aan het maken. Dit heb ik al iemand ideën? Of commentaar. In de spoiler omdat ie groot is. Spoilers dus weg waarom weet ik niet. Hij is nogal groot maar word vanzelf verkleint. Me mobiel is een LG KU990 Viewty, moet daar dus bij passen. Roy. Bewerkt: 5 maart 2010 door GamerRl Spoilers verwijderd. Afbeeldingen worden overigens sowieso verkleint wanneer ze te groot zijn. Reageren
Isic Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Zet maar Slotje op. Het interesseert niemand wat ik doe. Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Hoooooooo, je krijgt binnen het uur geen reactie, en dan geef jij de moed al op, komop? Over je wallpaper: Erg simpel. Met welk programma is het gedaan? Reageren
Isic Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Het is met photoshop CS2 gemaakt. Weet niet wat nog op kan. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Om te beginnen: maak je tekst NOOOIT rood. Reageren
Kloep Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Waarom zou je je tekst nu weer niet rood mogen maken? In sommige gevallen kan dit best een mooi effect geven. In dit geval helaas niet. Je hebt weinig met je afbeelding gedaan, slechts een gradient. Je tekst die je erop hebt staan, vind ik helaas niet mooi. Het lettertype ziet er leuk uit, maar rood en zwart bij elkaar past niet. Ik zou in je BG wat meer textures plaatsen. Speel daarmee wat met de Opacity en de Blending Options. Ik denk dat je afbeelding dan al wat interessanter zou worden. Succes ermee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.