Jump to content

Onervaren schutters?


Fezz

Recommended Posts

Ik heb in een video van The Ballad of the Gay Tony gezien dat Luis niet goed schiet, het lijkt er op dat hij "on-ervaren" is.

Heb ik dat goed gezien? Ik heb dat ook een beetje waargenomen in TLaD alleen daar zie ik het niet goed.

Klopt het dat ze gewoon niet kunnen richten zoals Niko heeft geleerd in het leger?

Dji-unit

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel wat af geschoten met Luis en geen problemen ondervonden. Het schieten werkt net zoals in IV. Het is de speler die het verschil maakt. Maa dat zullen jullie (PS3- en PC-eigenaren) binnenkort zelf mogen ervaren.

Link to comment
Delen op andere websites

Rofl :7 Ik denk dat ie echt minder goed schiet hoor. Ik heb die "Scene" nagedaan en bij Niko zitten de kogels dichterbij en je ziet dat Niko geen Parkinson heeft. Ik ga die Muzzle van GTA IV wel in DLC plakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ooit gehoord van terugslag? Nou, hier lijkt het niet echt nee. Je kunt echt niet een heel magazijn van een M4 legen zonder dat je armen een beetje weg worden gedrukt door de terugslag. Het is volkomen realistisch. En ik denk dat jullie dat allemaal inbeelden dat Johnny slechter rijdt of Luis slechter richt. Dat denken jullie en dan lijkt het ook ineens zo. Het Placebo-effect. Ik heb nog nooit Niko en Johnny tegen elkaar zien racen in een auto, dus hoe kun je dat weten :?

Link to comment
Delen op andere websites

Gijsso, bij Johnny kun je dat duidelijk zien, aangezien hij ingame slingerd... Niet als het geweer van Luis veel meer heen en weer bibberd als bij Niko. Inderdaad, terugslag, maar Niko heeft dat aanzienlijk minder. Dit is echt ingame te zien ;).

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...