Jump to content

The Lost and Damned


---Diablo---

Recommended Posts

Ik heb net gisteren de 'gewone' GTA voor 100% uitgespeeld. Dit wil ik ook heel graag proberen te behalen met The Episodes.

Nu probeer ik eerst allee offline Achievements te halen. Ik stuit meteen op een probleem: 'Full Chat'. Aangezien ik de storyline al heb uitgespeeld, vraag ik me af hoe ik dit Achievement ooit nog kan behalen.

En dan nog het volgende kleine vraagje: krijg je eigenlijk nog iets als je alle Seagulls hebt vermoord in zowel tLaD als tBoGT

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net gisteren de 'gewone' GTA voor 100% uitgespeeld. Dit wil ik ook heel graag proberen te behalen met The Episodes.

Nu probeer ik eerst allee offline Achievements te halen. Ik stuit meteen op een probleem: 'Full Chat'. Aangezien ik de storyline al heb uitgespeeld, vraag ik me af hoe ik dit Achievement ooit nog kan behalen.

En dan nog het volgende kleine vraagje: krijg je eigenlijk nog iets als je alle Seagulls hebt vermoord in zowel tLaD als tBoGT

Wel je kan gewoon de verhaallijn opnieuw beginnen, de behaalde achievements gaan er niet door verloren.

Link to comment
Delen op andere websites

Over die achievement: Misschien kan je hem ook doen als je bijv gaat drinken met Terry en Clay.

Alleen dat weet ik niet zeker... :)

Over de Seagulls:

TLaD:

- Een Innovation(moter) zal voor je safehouse in Alderney staan.

Klik ( SnapMap )

TBoGT:

- De APC van Yusuf Amir zal beschikbaar zijn bij de bouwplaats van Yusuf in Algonquin.

Klik ( SnapMap )

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp dat de Achievements die ik heb behaald niet zomaar verdwijnen als ik de Storyline opnieuw wil spelen.

Maar ik mag toch aannemen dat er wel een andere optie is?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de 100% zijn de achievements niet noodzaklijk, maar dat terzijde. Ze zijn wel leuk om te halen. Voor "Full chat" is het van belang dat Terry en Clay op 100% van hun kunnen zitten (qua vechten dan). Indien je de storyline hebt uitgespeeld kun je gangwars gaan spelen. Hier doen Terry en Clay ook aan mee en op die manier kun je hun percentage ook opkrikken. Het achievement is dus te behalen na de storyline. Succes ermee.

Achievements die je behaald hebt raak je niet meer kwijt.

Bewerkt: door guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is hun Toughness ;).

Dank u, engelse taal purist. Ik kon er even niet opkomen, vandaar dat het er een beetje krom stond :tu:

Je had het uit de Achievement kunnen halen, het staat er immers zo in :7. En het staat tussen de Stats ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is hun Toughness ;).

Dank u, engelse taal purist. Ik kon er even niet opkomen, vandaar dat het er een beetje krom stond :tu:

Je had het uit de Achievement kunnen halen, het staat er immers zo in :7. En het staat tussen de Stats ;).

:bonk: En nu weer ontopic

>>> Door Dutchy3010: Dit soort posts zijn absoluut onnodig en worden gezien als spam. Laat die in het vervolg achterwege, svp.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, bedankt voor je hulp. Dan ga ik maar proberen de Gangwars te doen..

Weet jij toevallig ook of je die 'eeuwig' kan blijven doen?

Dat weet ik niet 100% zeker. ik heb er 25 gedaan (zoveel was nodig om het spel 100% uit te spelen) en ook daarna bleven ze beschikbaar. Dus of je ze onbeperkt kan doen weet ik niet, maar wel veel in ieder geval. En zeker voldoende om "Full Chat" te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gang Wars zullen vanaf het punt dat ze speelbaar worden altijd beschikbaar zijn, en worden om de zoveel gevechten een stuk moeilijker ;).

Dan kan ik er in ieder geval lang over doen.

Iemand trouwens nog typs om het 'Full Chat' Achievement te halen??? Of moet je gewoon die Gangwars doen en gaat alles dan vrijwel 'vanzelf'?

Link to comment
Delen op andere websites

De enige manier voor Terry en Clay om hun toughness op te krikken is door een gevecht aan te gaan. De enige manier om na de verhaallijn nog te vechten is een gangwar. Als deze goed afloopt wordt hun toughness verhoogd. Dus ga maar lekker gangwars doen, het gaat (bijna) vanzelf :tu:

@CG: thanx voor de verbetering, heb m'n post aangepast.

Bewerkt: door guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...