kurt Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Geplaatst: 18 juni 2005 jah ik wou zelf mod's gaan maken voor gta san andreas ma weet niet hoe je hier aan moet beginnen :huh: kan iemand me hier mee helpen en wat voor kennis moet je hebben om zelf mod's te kunnen maken Reageren
Timos Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Geplaatst: 18 juni 2005 jah ik wou zelf mod's gaan maken voor gta san andreas ma weet niet hoe je hier aan moet beginnen :huh: kan iemand me hier mee helpenen wat voor kennis moet je hebben om zelf mod's te kunnen maken Heel veel kennis.. Zie ook hier Reageren
kurt Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2005 ik kan toch wel goed foto bewerkingen en kan auto foto's goed uitbouwen dus wou gta san andreas maken met de auto's van nu da lijkt me wel cool Reageren
T@rget Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Geplaatst: 18 juni 2005 Mischien wil patrickW je wel wat tips geven Reageren
kurt Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 zou iemand me willen vertellen welke programma's je ervoor nodig hebt dan kan ik al wa gerichter gaan zoeken op het internet Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 patrickW zegt in een topic: Voor SA is het helaas nog niet mogelijk om textures te vervangen, omdat we daar de tooling nog niet voor hebben. Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 helaas niet zal binnnkort wel meer komen maar ik zou patrickw ook vragen hij is de gene met het meeste modding verstand hier denk ik Reageren
kurt Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) ik stuur hem wel een pb en vraag hem welke tools er worden voor gebruikt Bewerkt: 19 juni 2005 door kurt Reageren
kurt Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) heb iets nieuws bij geleerd kan nu objects maken met SketchUp 4 :lol: weet wel niet hoe ik zet in gta san andreas moet krijgen gta vice city de pc versie heb ik niet dus nog effe wachten zeker op de tools voor san andreas Bewerkt: 22 juni 2005 door kurt Reageren
LouNGeR Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Textures veranderen kan wel :huh: Reageren
Bradley H. Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 PatrickW heeft geen verstand van het maken van auto´s, hij is gespecializeert in scripten. Er zijn nog geen tools voor SA, (niet diegene die jij nogig hebt ) Je kan niet gewoon een foto van een wagen in SA zetten, dus dat idee is geschiedenis, ook is een auto maken niet in 1 uur gebeurd, denk aan 3 maanden... Textures veranderen kan wel Hoe dan ?, de tools zijn er nog niet Reageren
RTS Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 De TXD en de IMG zijn er al voor SA. Reageren
LouNGeR Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 De TXD en de IMG zijn er al voor SA. Inderdaad... Zie mijn Rhino hier: Reageren
kurt Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 LouNGeR zou jij mij wat tips kunnen geven hoe ik er kan aan beginnen en ik weet ook dat een wagen maken niet in 1 uur gebeurt is en da je niet gewoon een foto in de game kan zetten tuurlijk niet want dan heeft het spel niet alle benodigde onderdelen voor de auto voor iedere kan dacht ik dat een afbeelding nodig was Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 patrickW zegt in een topic: Voor SA is het helaas nog niet mogelijk om textures te vervangen, omdat we daar de tooling nog niet voor hebben. Dta kan al wel hoor, daar heb je TXD workshop 3,5 voor ik denk dat je eerst even bter met TXD workshop 3,5 wat textures, hierbij heb je ook een img/tool bij nodig, en die kan je beide downen in de download database van de site Verander dan wat textures vordat je echt gaat modden Als je gaat modden doe dat dan met GTA Vice City, het zou zonde zijn SA als t mislukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.