Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

jah ik wou zelf mod's gaan maken voor gta san andreas ma weet niet hoe je hier aan moet beginnen :huh: kan iemand me hier mee helpen

en wat voor kennis moet je hebben om zelf mod's te kunnen maken

Geplaatst:
jah ik wou zelf mod's gaan maken voor gta san andreas ma weet niet hoe je hier aan moet beginnen :huh: kan iemand me hier mee helpen

en wat voor kennis moet je hebben om zelf mod's te kunnen maken

Heel veel kennis..

Zie ook hier

Geplaatst:

ik kan toch wel goed foto bewerkingen en kan auto foto's goed uitbouwen :D

dus wou gta san andreas maken met de auto's van nu da lijkt me wel cool :D

Geplaatst:

zou iemand me willen vertellen welke programma's je ervoor nodig hebt dan kan ik al wa gerichter gaan zoeken op het internet

Geplaatst:

patrickW zegt in een topic:

Voor SA is het helaas nog niet mogelijk om textures te vervangen, omdat we daar de tooling nog niet voor hebben.

Geplaatst:

helaas niet zal binnnkort wel meer komen maar ik zou patrickw ook vragen hij is de gene met het meeste modding verstand hier denk ik

Geplaatst: (bewerkt)

ik stuur hem wel een pb en vraag hem welke tools er worden voor gebruikt

Bewerkt: door kurt
Geplaatst: (bewerkt)

heb iets nieuws bij geleerd kan nu objects maken met SketchUp 4 :lol: weet wel niet hoe ik zet in gta san andreas moet krijgen gta vice city de pc versie heb ik niet dus nog effe wachten zeker op de tools voor san andreas

Bewerkt: door kurt
Geplaatst:

PatrickW heeft geen verstand van het maken van auto´s, hij is gespecializeert in scripten.

Er zijn nog geen tools voor SA, (niet diegene die jij nogig hebt )

Je kan niet gewoon een foto van een wagen in SA zetten, dus dat idee is geschiedenis, ook is een auto maken niet in 1 uur gebeurd, denk aan 3 maanden...

Textures veranderen kan wel 

Hoe dan ?, de tools zijn er nog niet

• 2 weken later...
Geplaatst:

LouNGeR zou jij mij wat tips kunnen geven hoe ik er kan aan beginnen en ik weet ook dat een wagen maken niet in 1 uur gebeurt is en da je niet gewoon een foto in de game kan zetten tuurlijk niet want dan heeft het spel niet alle benodigde onderdelen voor de auto voor iedere kan dacht ik dat een afbeelding nodig was

Geplaatst:
patrickW zegt in een topic:

Voor SA is het helaas nog niet mogelijk om textures te vervangen, omdat we daar de tooling nog niet voor hebben.

Dta kan al wel hoor, daar heb je TXD workshop 3,5 voor

ik denk dat je eerst even bter met TXD workshop 3,5 wat textures, hierbij heb je ook een img/tool bij nodig, en die kan je beide downen in de download database van de site

Verander dan wat textures vordat je echt gaat modden

Als je gaat modden doe dat dan met GTA Vice City, het zou zonde zijn SA als t mislukt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...