Vinewood Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 je kunt al best een goede mod maken voor san andreas. kijk hier voor meer info: klik. daar staan goede tuts over dingen maken in sa en vc. je hebt er natuurlijk ook tools voor nodig. -IMG -TXD Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Textures veranderen kan wel Hoe dan ?, de tools zijn er nog niet De tools voor texturen zijn er wel (IMG Tool en TXD Workshop 3,5 samen gebruiken), Ik heb zelfs een eigen tank gemaakt. Alleen de tools om models te bewerken/maken zijn er nog steeds niet, heel jammer Bewerkt: 6 juli 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Oh jawel hoor: 3ds max 7 Je kan ze zelfs al in Sa zetten: Tutorial :thumbsup: 1500 posts :thumbsup: Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Maak gewoon een simpel modeltje met 3ds max 7 of sketchup, geef deze een sipele maar mooie texture, zet deze ergens in je GTA game, en klaar je hebt een leuk modeltje Ik raad je een stunt ofso Reageren
Jorge_F Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Maak gewoon een simpel modeltje met 3ds max 7 of sketchup, geef deze een sipele maar mooie texture, zet deze ergens in je GTA game, en klaar je hebt een leuk modeltjeIk raad je een stunt ofso Een stunt is wel leuk ja, maar als je serieus wil modden dan kan je steeds moeilijkere models maken. Huizen/bruggen/eilanden! En ik raad je aan dit niet met sketchup maar met 3ds max te doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.