Justinn Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 (bewerkt) Ik heb een Memor32 kaartje met Usb aansluiting Maar het probleem is dat als ik er een save file erin zet dat hij hem dan niet leest Kan iemand me mischien Helpen Bewerkt: 6 maart 2010 door Justinn Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Welkom op GTAForum.nl Justinn Wat meer informatie is denk ik wel gewenst, tenminste als je graag geholpen wilt worden. Gaat dit over de PS2? Bedoel je met memo32 een Memory Card van 32MB? Zo ja, hoe heb je die savegame op je Memory Card gezet? En wat is de extensie van die savegame? Reageren
Justinn Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 (bewerkt) Dankjewel Ja dit Gaat over de Ps2 Ik heb thuis gta sa liggen en ik heb laatst ook een Memor32 (memo32 kan ook wel Of memento xD) Van 32mb Juist Maar het Probleem Is ALs ik een file download een save file voor me ps2 (bijv MAX) Ofzo Dan doe ik hem in Me Memor32 Kaartje Maar dan leest hij hem niet dan kan ik bij het begin weer beginnen Van het spel Genoeg Info Zo ?? Kan iemand mischin helpen Extensie Staat er niet bij er staat gwn Bestand Bewerkt: 6 maart 2010 door Justinn Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Het is me nog steeds niet duidelijk wat Memor32 nu eigenlijk is. Savegames met de extensie .max zijn gecomprimeerd met ArMax voor de PS2. Daarnaast zijn er sowieso 7 (misschien wel meer) verschillende versies van GTA SA voor de PS2. En de savegames van die verschillende versies zijn niet compatibel met elkaar. Je kan dus alleen savegames laden die geschikt zijn voor jouw versie van het spel. Als je je spel gewoon in Nederland hebt gekocht heb je of de PAL UK versie of de PAL UK Platinum versie. Van beide versies is er een 100% savegame te downloaden in de download-database van dit forum. En sinds jij je geregistreerd hebt op dit forum kan je die dus ook downloaden. Begin bij de knop 'Downloads' bovenaan het forum en de rest wijst zich vanzelf, bij de savegames staan de versies vermeld. Reageren
Justinn Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 laat maar ik heb het antwoord al Gwn .max eropstoppen Iedergeval bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.