Mevin Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Hallo, Als ik mijn systeemtijd via het Boot menu wil veranderen, en dan opstart, gaat het terug naar de normale tijd. (Ik denk dat het bij wordt gewerkt door Internet) Maar mijn vraag is: Hoe kan ik ervoor zorgen dat het niet automatisch wordt bijgewerkt? Mvg. Mevin P.S. Ik Wist niet precies waar ik het neer moest zetten, dus als het fout staat, verplaats het aub Reageren
TomFurga Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 De tijd wordt automatisch gesynchroniseerd met "time.windows.com". Bij Windows 7 kan je dat uitschakelen via Configuratiescherm-> Klok, taal en regio-> Datum en tijd-> Internettijd-> Instellingen wijzigen-> vinkje weghalen bij "Tijd met internettijd synchroniseren". In XP en Vista is ook een dergelijke optie aanwezig. Reageren
Mevin Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Bedankt voor je snelle reactie, ik weet genoeg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.