Jump to content

the godfather

davesanandreas

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik wil na lange tijd the godfather weer is installeren alleen dan krijg ik een of andere foutmelding(zie bijlage)

kan iemand mij hier meer over vertellen..

bedankt!

dave

Geplaatst:

het spel is legaal

ik wist niet waar ik het topic moest plaatsen

Geplaatst:

Het kan door Vista komen dat hij niet werkt. Misschien kan je hem in comptabiliteits modus van XP draaien?

Geplaatst:

Het kan door Vista komen dat hij niet werkt. Misschien kan je hem in comptabiliteits modus van XP draaien?

nee ik krijg em nog steeds niet aan de praat..

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je alle oude bestanden van de game verwijderd? Dus ook data voor je instellingen en savefiles? Zo nee, doe dat eerst en herinstalleer de game volledig opnieuw. Kijk overigens ook eens of je CD/DVD niet beschadigd is, dit had ik met GTA: San Andreas en toen werkte die disc ook niet meer tijdens de installatie.

Bewerkt: door White Gold
Geplaatst:

Heb je alle oude bestanden van de game verwijderd? Dus ook data voor je instellingen en savefiles? Zo nee, doe dat eerst en herinstalleer de game volledig opnieuw. Kijk overigens ook eens of je CD/DVD niet beschadigd is, dit had ik met GTA: San Andreas en toen werkte die disc ook niet meer tijdens de installatie.

heb ik ook geprobeerd maar het werkt allemaal niet, me cd ziet er ook nog onbeschadigd uit..

het lijkt aan vista te liggen

• 2 maanden later...
Geplaatst:

heb ik ook geprobeerd maar het werkt allemaal niet, me cd ziet er ook nog onbeschadigd uit..

het lijkt aan vista te liggen

Werkt het spel nog op een andere pc met XP?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...