Jump to content

Nieuwe PC


Mevin

Recommended Posts

Hallo,

Aangezien mijn broertje een eigen pc wil wou ik hier eens kijken wat jullie voor hem kunnen samenstellen.

Budget: €1000

Doel: Internet, Films Kijken

Desktop of laptop: Destkop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld, Ik denk in ieder geval dat dat beter is?

Benodigde randapparatuur: Beelscherm, Toetsenbord, Muis en boxen indien die niet bij het beeldscherm zitten

Besturingssysteem: Vista/7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: N.v.t.

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Geen voorkeur

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Ja (In Elkaar laten zetten)

Extra koeling (voor overklokken)?: Nee

Bij voorbaat dank

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    10

  • Mevin

    7

  • Sprunk

    5

  • Hayte

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb even een PCtje samen gesteld en dan niet om te gamen maar wel een beetje snelheid tijdens het internetten en films kijken en door je bestanden te browsen!

AMD Phenom II X4 925 Processor

GeForce 9800 GT Videokaart

Mooi beeldscherm om lekker films te kijken!

Mooie boxen om lekker te luisteren en gewoon een simpel toetsenbord en muis!

Windows 7 Home Premium!

=1&product[198785]=1&product[4423]=1&product[257224]=1&product[224701]=1&product[240727]=1&product[199428]=1&product[224663]=1&product[214253]=1&product[68471]=1&product[76909]=1&product[236334]=1&product[7517]=1"]Klik voor de PC!

Bewerkt: door Exoit
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dit zit er niet bij. De Beta versie van Office 2010 (werkt voor mij prima) is hier te downloaden. Deze is gratis en legaal. ;)

Hmmm, interessant! Die moet ik ook maar eens uitproberen!

Ik heb hem nu, ik zie niet super veel verschil maar naar mijn mening werkt het toch wat prettiger en sneller! Bedankt voor de goede tip!

En anders heb je altijd nog OpenOffice, is gratis en je kan er dacht ik ook Word bestanden mee openen.

Ja, OpenOffice.org is ook een hele goede, is gratis en je kan er Word documenten mee openen. Ik heb Word en OpenOffice.org omdat ik OpenOffice.org nodig heb als iemand mijn een .odt bestandje stuurt. Met OpenOffice.org kan je dus wel Word bestanden openen, andersom niet.

Bewerkt: door Exoit
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even een PCtje samen gesteld en dan niet om te gamen maar wel een beetje snelheid tijdens het internetten en films kijken en door je bestanden te browsen!

AMD Phenom II X4 925 Processor

GeForce 9800 GT Videokaart

Mooi beeldscherm om lekker films te kijken!

Mooie boxen om lekker te luisteren en gewoon een simpel toetsenbord en muis!

Windows 7 Home Premium!

Klik voor de PC!

Ik zou toch minstens voor een HD4850 gaan, 9800 GT is nou niet 1 van de beste kaarten in die prijsklasse.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even een PCtje samen gesteld en dan niet om te gamen maar wel een beetje snelheid tijdens het internetten en films kijken en door je bestanden te browsen!

AMD Phenom II X4 925 Processor

GeForce 9800 GT Videokaart

Mooi beeldscherm om lekker films te kijken!

Mooie boxen om lekker te luisteren en gewoon een simpel toetsenbord en muis!

Windows 7 Home Premium!

Klik voor de PC!

Ik zou toch minstens voor een HD4850 gaan, 9800 GT is nou niet 1 van de beste kaarten in die prijsklasse.

Je hebt toch geen HD4850 nodig voor internetten? Ik zie het nut er niet van in om nog een betere video kaart te nemen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even een PCtje samen gesteld en dan niet om te gamen maar wel een beetje snelheid tijdens het internetten en films kijken en door je bestanden te browsen!

AMD Phenom II X4 925 Processor

GeForce 9800 GT Videokaart

Mooi beeldscherm om lekker films te kijken!

Mooie boxen om lekker te luisteren en gewoon een simpel toetsenbord en muis!

Windows 7 Home Premium!

Klik voor de PC!

Ik zou toch minstens voor een HD4850 gaan, 9800 GT is nou niet 1 van de beste kaarten in die prijsklasse.

Je hebt toch geen HD4850 nodig voor internetten? Ik zie het nut er niet van in om nog een betere video kaart te nemen?

Heb je daar wel een quad core AMD voor nodig dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even een PCtje samen gesteld en dan niet om te gamen maar wel een beetje snelheid tijdens het internetten en films kijken en door je bestanden te browsen!

AMD Phenom II X4 925 Processor

GeForce 9800 GT Videokaart

Mooi beeldscherm om lekker films te kijken!

Mooie boxen om lekker te luisteren en gewoon een simpel toetsenbord en muis!

Windows 7 Home Premium!

Klik voor de PC!

Ik zou toch minstens voor een HD4850 gaan, 9800 GT is nou niet 1 van de beste kaarten in die prijsklasse.

Je hebt toch geen HD4850 nodig voor internetten? Ik zie het nut er niet van in om nog een betere video kaart te nemen?

Heb je daar wel een quad core AMD voor nodig dan?

Nee, dat is ook wel weer waar. Maar zo kan je wel snel al je bestanden openen enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik dan toch maar de HD4850 neem? Aangezien het maar een tienje is ;d

En ik ga dan ook eens OpenOffice proberen, bedankt voor de tip :)

En aangezien mijn pc wat verouderd is denk ik dat ik mijn pc dan aan mijn broertje geef, en dat ik die pc dan krijg..

En dan is misschien een Quad Core wel handig voor het gamen? En de HD4850 Ook wel handig? Idk, ik heb er niet zoveel verstand van bloos.gif En ook hoef ik de spellen niet per se op High te spelen, en wel nog steeds het budget van €1000.

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik dan toch maar de HD4850 neem? Aangezien het maar een tienje is ;d

En ik ga dan ook eens OpenOffice proberen, bedankt voor de tip :)

En aangezien mijn pc wat verouderd is denk ik dat ik mijn pc dan aan mijn broertje geef, en dat ik die pc dan krijg..

En dan is misschien een Quad Core wel handig voor het gamen? En de HD4850 Ook wel handig? Idk, ik heb er niet zoveel verstand van bloos.gif En ook hoef ik de spellen niet per se op High te spelen, en wel nog steeds het budget van €1000.

Ja, dan is de Quad Core wel weer handig! En het gamen gaat je dan ook makkelijk af op medium.

=1&product[7517]=1&product[236334]=1&product[76909]=1&product[68471]=1&product[214253]=1&product[224663]=1&product[199428]=1&product[240727]=1&product[257224]=1&product[4423]=1&product[198785]=1&product[235982]=1"]Klik voor de nieuwe PC

Kijk eens aan! Dezelfde PC dit keer met de HD 4850!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is ook wel weer waar. Maar zo kan je wel snel al je bestanden openen enzo.

Pleur toch een eind op. Op mijn Athlon X2 2,2Ghz gaat dat even vlot als op je Phenom II X4.

Van dat taalgebruik ben ik niet gediend! Je kunt het ook gewoon op een normale manier zeggen! Ik praat toch ook normaal tegen jou? Meneertje Betweter.

Bewerkt: door Exoit
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...