Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, dat is ook wel weer waar. Maar zo kan je wel snel al je bestanden openen enzo.

Pleur toch een eind op. Op mijn Athlon X2 2,2Ghz gaat dat even vlot als op je Phenom II X4.

Hoe kan mijn Athlon X2 2.76 Ghz dan toch langzamer zijn ??

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Exoit

10

• Mevin

7

• Sprunk

5

• Hayte

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nee, dat is ook wel weer waar. Maar zo kan je wel snel al je bestanden openen enzo.

Pleur toch een eind op. Op mijn Athlon X2 2,2Ghz gaat dat even vlot als op je Phenom II X4.

Van dat taalgebruik ben ik niet gediend! Je kunt het ook gewoon op een normale manier zeggen! Ik praat toch ook normaal tegen jou? Meneertje Betweter.

Zeur niet. Je haalt onzin argumenten aan.

Geplaatst:

Van dat taalgebruik ben ik niet gediend! Je kunt het ook gewoon op een normale manier zeggen! Ik praat toch ook normaal tegen jou? Meneertje Betweter.

Zeur niet. Je haalt onzin argumenten aan.

Nee niks, ik wil gewoon niet dat jij zo tegen mij praat!

Geplaatst:

Hij heeft gewoon gelijk. Misschien is zijn woordkeuze niet perfect, maar hij zit wel juist. Voor het openen van bestanden heb je echt geen super snelle Quad Core nodig hoor. De snelheid van het openen van bestanden heeft meer te maken met de snelheid van je HDD/SSD dan met de processor. Voor een internet PC is een Quad Core echt dikke overkill. Dan kun je beter een Athlon/Phenom II Dual Core nemen voor minder dan 100 euro. Dat het budget voor deze PC 1000 euro is wil natuurlijk niet zeggen dat je maar gelijk dat hele budget moet gebruiken en dan uitkomt op een overkill PC. Dit zeg ik niet om je de grond in te boren, laat dat duidelijk zijn. Ik bedoel het als opbouwende kritiek.

Ik heb zelf ook even iets samengesteld:

post-35628-1267992140,62.png

- Snelle AMD Dual Core

- 4 GB RAM, ook handig op een Internet/film PC

- Een HD5670 die full HD zeer goed kan weergeven en waar je ook af en toe een spelletje op kan spelen. Je kan zelf eventueel een sterkere kaart overwegen zoals de HD5770. Er is nog ruimte voor in het budget namelijk.

- 1.000 GB HDD voor het opslaan van gedownloade films

- een DVD en een Blu-ray drive voor Blu-ray films

- Een Full HD 22" beeldscherm van Iiyama (Goed merk)

- Een 5.1 Speaker set

Kortom, een ideale Film slash Internet PC.

Geplaatst: (bewerkt)

Maar, hij zei eerder dit topic weer dat hij niet meer films ging kijken en internetten maar hij wilde gamen. Dit wordt namelijk zijn nieuwe pc en zijn oude pc gaat naar zijn broertje voor het internetten en films kijken. Is mijn PC dan niet beter om te gamen?

BTW. Ik waardeer je kritiek ook natuurlijk omdat ik daar veel van kan leren, jij zegt het aardig maar op de manier van Galliorix vind ik het gewoon niet leuk.

Bewerkt: door Exoit
Geplaatst:

Maar, hij zei eerder dit topic weer dat hij niet meer films ging kijken en internetten maar hij wilde gamen. Dit wordt namelijk zijn nieuwe pc en zijn oude pc gaat naar zijn broertje voor het internetten en films kijken. Is mijn PC dan niet beter om te gamen?

BTW. Ik waardeer je kritiek ook natuurlijk omdat ik daar veel van kan leren, jij zegt het aardig maar op de manier van Galliorix vind ik het gewoon niet leuk.

Hij hoeft hem niet op High te spelen, dan voldoet die van Sprunk ook wel (behalve als je free-roamers wilt gaan spelen). Maar het scherm van Sprunk is beter (zelfs als je verder kijkt dan het merk), en hij heeft BluRay (wat wel handig is als je BluRay films wilt gaan kijken)

Overigens, je mag best fouten maken, maar je dacht gewoon niet logisch na. Persoonlijk vind ik pleur op niet "abnormaal/asociaal" genoeg.

Geplaatst:

Als hij inderdaad gaat gamen mag hij de beginpost wel eens aanpassen. Dat is wel zo duidelijk. In dat geval kun je de processor inderdaad beter vervangen voor een Quad Core en de videokaart vervangen voor een snellere.

Geplaatst:

Ik denk dat ik dan toch maar de HD4850 neem? Aangezien het maar een tienje is ;d

En ik ga dan ook eens OpenOffice proberen, bedankt voor de tip :)

En aangezien mijn pc wat verouderd is denk ik dat ik mijn pc dan aan mijn broertje geef, en dat ik die pc dan krijg..

En dan is misschien een Quad Core wel handig voor het gamen? En de HD4850 Ook wel handig? Idk, ik heb er niet zoveel verstand van bloos.gif En ook hoef ik de spellen niet per se op High te spelen, en wel nog steeds het budget van €1000.

Hier staat het. Is mijn PC dan goed of moet er nog veranderd worden?

Geplaatst:

Dan is het wel een prima systeem. Enkel zou je nog, als Mevin dat nodig denkt te hebben, een Blu-ray drive toevoegen voor Blu-ray films.

Geplaatst:

Het was niet aanvallend bedoelt. Ik zie het zelf niet als een persoonlijke aanval, maar misschien reageerde ik wel een beetje fel. Een passende emoticon had waarschijnlijk de post wat minder serieus gemaakt, het was niet zo bedoelt als het er op het eerste gezicht misschien uit ziet. Het punt is dat je een argument aanhaalde wat kant nog wal raakte. Ik had wat rustiger kunnen reageren, maar ik begin me steeds meer te irriteren aan posts waarin ongefundeerde en veelal foute argumenten staan, waar mensen uiteindelijk helemaal niks aan hebben.

Geplaatst:

Het was niet aanvallend bedoelt. Ik zie het zelf niet als een persoonlijke aanval, maar misschien reageerde ik wel een beetje fel. Een passende emoticon had waarschijnlijk de post wat minder serieus gemaakt, het was niet zo bedoelt als het er op het eerste gezicht misschien uit ziet. Het punt is dat je een argument aanhaalde wat kant nog wal raakte. Ik had wat rustiger kunnen reageren, maar ik begin me steeds meer te irriteren aan posts waarin ongefundeerde en veelal foute argumenten staan, waar mensen uiteindelijk helemaal niks aan hebben.

Ok, ik snap het. Ik snap hoe je het bedoelt en ik vind het nu eigenlijk niet zo erg meer! Ook, bedankt voor de kritiek!

Geplaatst:

Ik heb niet echt een Blu-ray drive nodig, aangezien ik die films niet koop. En ik denk dat ik dan maar de Quad-Core en de HD4850 pak? Of is de HD5770 beter?

Geplaatst:

Aangezien er wat verwarring is, is hier een nieuw lijstje:

Budget: €1000

Doel: Games op Med. Spelen, Internet.

Desktop of laptop: Destkop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld

Benodigde randapparatuur: /

Besturingssysteem: Windows Vista/7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: /

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Geen voorkeur

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door een bedrijf in elkaar laten zetten

Extra koeling (voor overklokken)?: /

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...