Jump to content

Nieuwe PC


Mevin

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    10

  • Mevin

    7

  • Sprunk

    5

  • Hayte

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn scherm heet als het goed is een 'Asus PG191'

Maar nog iets, ik zie best wel wat lijstjes langsgaan, alleen ik kan niet echt een keuze maken. En @ Hayte, ik zou liever toch een 1 Gig videokaart hebben :)

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

De resolutie van jouw scherm is (maar) 1280*1024. Hierbij is een 1GB videokaart een beetje overdreven. Je kan het doen, als je wilt, maar als je alleen op dat scherm gaat spelen, heeft het vrij weinig nut.

Link to comment
Delen op andere websites

De resolutie van jouw scherm is (maar) 1280*1024. Hierbij is een 1GB videokaart een beetje overdreven. Je kan het doen, als je wilt, maar als je alleen op dat scherm gaat spelen, heeft het vrij weinig nut.

GTA IV lust dat wel hoor. Ik heb een 512MB kaart op 1280x1024 en ik kan best die extra 512MB erbij gebruiken. Gewoon 1 GB pakken dus. Is niet veel duurder, maar wel future proof. Dat Asus scherm zal hij denk ik niet eeuwig houden, dus als hij later een nieuw scherm wilt is zijn videokaart daar alvast geschikt voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...