PrioX Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 (bewerkt) Hallo Naar dat ik een verkeerde Dazzle had gekocht wil ik nu weer een nieuwe Alleen er zijn verschillende. Nu wil ik weten welke ik nodig heb om te filmen vanaf mijn TV. (Ik wil van mijn Xbox360 filmen) Zou iemand me kunnen helpen ? Ik zou graag de naam van de Dazzle willen weten CoMBo Bewerkt: 6 maart 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Dieko Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Hallo Naar dat ik een verkeerde Dazzle had gekocht wil ik nu weer een nieuwe Alleen er zijn verschillende. Nu wil ik weten welke ik nodig heb om te filmen vanaf mijn TV. (Ik wil van mijn Xbox360 filmen) Zou iemand me kunnen helpen ? Ik zou graag de naam van de Dazzle willen weten CoMBo Welke Dazzle had je dan gekocht? Reageren
PrioX Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Welke Dazzle had je dan gekocht? Ik had een: Dazzle Video Capture for Mac. Maar die was niet goed. Nu wil ik weten welke Dazzle wel goed is om video's te maken vanaf je TV Reageren
Dieko Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Welke Dazzle had je dan gekocht? Ik had een: Dazzle Video Capture for Mac. Maar die was niet goed. Nu wil ik weten welke Dazzle wel goed is om video's te maken vanaf je TV Heb je een Mac computer? Reageren
Dieko Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Nee FAIL Je kan de zilvere of de rode bestellen als er maar geen Mac op staat. Reageren
jordib12 Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Ik heb de witte! @idd FAIL hoe kon je er zo naast kijken? Reageren
PrioX Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Mijn ouders hadden hem meegenomen voor me alleen de verkeerde dus. Maar welke is het best voor te filmen ?: - Video Creator Plus HD - DVD Recorder Plus Reageren
Dieko Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Mijn ouders hadden hem meegenomen voor me alleen de verkeerde dus. Maar welke is het best voor te filmen ?: - Video Creator Plus HD - DVD Recorder Plus Video Creator Plus HD kan niet eens in HD opnemen. Daarom kan je beter de DVD recorder plus nemen die ook goedkoper is. Reageren
PrioX Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 (bewerkt) Video Creator Plus HD kan niet eens in HD opnemen. Daarom kan je beter de DVD recorder plus nemen die ook goedkoper is. Okee bedankt voor de hulp !! Ik neem aan dat als je z'n ding koopt ook kabels er bij krijgt ? Bewerkt: 7 maart 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Dieko Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Video Creator Plus HD kan niet eens in HD opnemen. Daarom kan je beter de DVD recorder plus nemen die ook goedkoper is. Okee bedankt voor de hulp !! Ik neem aan dat als je z'n ding koopt ook kabels er bij krijgt ? Je krijgt alleen de usb kabel erbij. Andere kabels moet je er zelf bij kopen of heb je al misschien. Op wat soort tv speel je? Reageren
PrioX Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik weet hier weinig vanaf :$ maar ik heb een: Sony Breedbeeld TV Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik weet hier weinig vanaf :$ maar ik heb een: Sony Breedbeeld TV Welke van de 113? Reageren
PrioX Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Sorry ik weet de naam niet precies.. Ik heb namelijk het boekje van de TV niet meer :$ Maar hij ziet er ongeveer zo uit.. Klik (Afbeelding) Reageren
Dieko Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Sorry ik weet de naam niet precies.. Ik heb namelijk het boekje van de TV niet meer :$ Maar hij ziet er ongeveer zo uit.. Klik (Afbeelding) Kijk eens aan de voorkant en achter kant of er in het Engels ergens OUT staat (bij de rode,witte gele rondje) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.