PrioX Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Ik heb geen ''OUT'' op de TV gevonden.. Maar wel het merk > Sony Trinitron ? Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Sorry ik weet de naam niet precies.. Ik heb namelijk het boekje van de TV niet meer :$ Maar hij ziet er ongeveer zo uit.. Klik (Afbeelding) Kijk eens aan de voorkant en achter kant of er in het Engels ergens OUT staat (bij de rode,witte gele rondje) Sinds wanneer heeft een TV een uitgang voor beeld en geluid? Reageren
Dieko Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Sinds de breedbeeld tv. Wist je dat niet? Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Sinds de breedbeeld tv. Wist je dat niet? Wij hebben hier een TV van 1 maand oud staan van een euro of 2000, maar die heeft geen uitgang. Wel bergen ingangen. Reageren
Dieko Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Sinds de breedbeeld tv. Wist je dat niet? Wij hebben hier een TV van 1 maand oud staan van een euro of 2000, maar die heeft geen uitgang. Wel bergen ingangen. HD tv's hebben meestal geen uitgangen. Niet HD tv's hebben meestal wel een AV OUT. Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Ik zou toch voor een andere setup gaan als je wilt gamen met een Dazzle om het op te nemen. Waarom sluit je niet gewoon je PC aan op je TV via de uitgang op je videokaart en dan sluit je je console aan op je Dazzle, je kan toch wel full screen doen terwijl je opneemt? Reageren
Dieko Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Ik zou toch voor een andere setup gaan als je wilt gamen met een Dazzle om het op te nemen. Waarom sluit je niet gewoon je PC aan op je TV via de uitgang op je videokaart en dan sluit je je console aan op je Dazzle, je kan toch wel full screen doen terwijl je opneemt? Dat is nog meer moeite. Je kan op HD tv niet opnemen. Als je een OUT hebt dan moet je alleen de kabels van je Dazzle met je TV verbinden. Daarna kan je gewoon gamen op je TV. Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Dat is nog meer moeite. Je kan op HD tv niet opnemen. Als je een OUT hebt dan moet je alleen de kabels van je Dazzle met je TV verbinden. Daarna kan je gewoon gamen op je TV. De TS heeft sowieso geen HD TV. Maar ik betwijfel ook of hij een out heeft, dus mijn optie is de enige mogelijke optie. Reageren
Dieko Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 (bewerkt) Dat is nog meer moeite. Je kan op HD tv niet opnemen. Als je een OUT hebt dan moet je alleen de kabels van je Dazzle met je TV verbinden. Daarna kan je gewoon gamen op je TV. De TS heeft sowieso geen HD TV. Maar ik betwijfel ook of hij een out heeft, dus mijn optie is de enige mogelijke optie. Jou optie is mogelijk. Maar dan moet je weer een snelle pc hebben. En je kan dan niet opnemen in full screen. Maar er zijn andere oplossingen om op te nemen. Je kan er voor zorgen dat je via een dvd speler of videospeler een OUT creëer. Of je koopt een kabel bij de Mediamarkt die voor PS3 is en een out bevat. Of je gebruikt een video en audio splitter Of je kan dit gebruiken Bewerkt: 10 maart 2010 door Dieko Reageren
PrioX Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Okee ik snap het helemaal Heel erg bedankt voor de hulp ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.