TopCat Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik zat zo te denken het zou toch veel stoerder zijn als je auto zou kunne pinken? bijvoorbeeld ik druk naar rechts en het lampje begint te pinke zou een goei idee zijn zou het wat echter maken... maybe zoals dit is maar een voorbeeld: ik zou het leuk vinde dat ze zo een mod kunne maken... ty anyway Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Is cker een goed idee misschien een tip voor R* voor de volgende gta dat zou het niet alleen echter maken, maar ook veiliger... Want dan zie je tenminste wanneer iemand opeens met een noodgang van rijbaan verwisseld als je er vlak schuin achter zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dropje1989 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Zeker iets voor de volgende versie maar ik (denk) dat het niet kan in deze versie doormiddel van een mod dan zou je egt alle auto's moeten aanpassen en ook nog is een groot deel van het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 man dat is een vet goed idee dat heb ik altijd al gewild ik hoop dat het kan en nnuh dat het in de volgende gta komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Mischien dat PatrickW en Wauzie iets kunnen doen. Zij zijn tenslotte Prof modders! [ik denk het trouwens niet, maar je weet maar nooit ] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ik zou hope da het al in deze gta zou kunne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gnatyx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 weet het nie 100% maar als goed is is het bij de burgers enz al zo, :rolleyes: maar hoedanook zelf nie dus zal wel vet zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) misschien kunnen ze een patch van maken om te pinken? denk dat het onmogegelijk is en niet dat het oranje maar ook knippert Bewerkt: 19 juni 2005 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 zou wel cooler zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 zou wel beter zijn jah en een stuk minder botsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 is me al opgevalle dat je 2 bane hebt in de zelfde richting je rijd er lang rechts of links voorbij wanneer je wilt voorbijsteke dan draaie ze meestal ineens naar het rijvak waarjij op zit is haatelijk :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 wat ze ook erin moesten doen is dat je je motor uit kan zetten en aan <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) zou wel handig zijn maar dan wel liefst automatisch EDIT: zou je van dit topic geen wenslijst voor mods kunnen maken? -makelijk voor bv. PatrickW en Wauzie -en ook voor mensen die een mod willen Bewerkt: 19 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.