MaxVito Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Hallo, Ik wil StyleSelector opstarten voor windows 7 of windows vista zune. maar hij start niet op hoe kan hij wel opstarten? Mvg, Max Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Iets meer info zou handig zijn, zoals welke Windows je draait. Geeft het programma een (fout)melding? Heb je een stable versie of een betá versie? Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Ik heb windows vista en ik wil de zune theme for vista doen. Alleen StyleSelector opent niet ik krijg ook geen foutmelding. op de computer naast me met windows xp opent hij StyleSelector wel. en op het youtube filmpje ook. Mvg, Max Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 voer je hem wel als administrator uit? Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 nee maar als ik hem opstart komt er toestaan of annuleeren klik op toestaan en dan komt er niks Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 voer hem als administrator uit Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 (bewerkt) dan komt hij nog niet engels ingesproken door mij http://uploaded.to/file/3ihql3 Bewerkt: 6 maart 2010 door MaxVito Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.