treindom Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2011 Traag internet heb ik zeker niet. Maarja nu schiet ik nog niks op. Maar mijn BFF krijgt nu een hosted server dus ik mag die lekker gaan gebruiken. Dus eigelijk is dity niet meer zo belangrijk. Maat otch zou ik het wel graag willen weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morph1 Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2011 dan weet ik het ook niet meer, mischien is je site van je router alleen maar toegankelijk voor 1 van je computers in huis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
treindom Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2011 o oke. Dan ben ik klaar met dit topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maurice1234 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2011 ik zit te kijken op die site voor die router .. maar ik kan de mijne niet vinden .. ik zie wel thomson categorie staan maar niet thomson routers of namen die er op lijken mijne router naam is Thomson 9433C5 Bedankt alvast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morph1 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2011 ik zit te kijken op die site voor die router .. maar ik kan de mijne niet vinden .. ik zie wel thomson categorie staan maar niet thomson routers of namen die er op lijken mijne router naam is Thomson 9433C5 Bedankt alvast of niet, heb je wel op de router zelf gekeken, meestal staat het gewoon voorop, en anders moet je even op de onderkant kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maurice1234 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2011 oh dat kan ook nog zal is ff kijken en ... btw de screen van de uitleg doe het niet :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maurice1234 Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 ik heb alle codes die op mijn modem staan opgeschrevebn maar kan er geen 1 vinden ..wie kan mij verder helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Lukt het je om de router in te komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maurice1234 Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 dan moet ik me ip in me adress balk invullen tog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Nee je standaardgetaway. Druk op start en dan zoeken naar cmd. Open deze en typ ipconfig en druk op enter. Dan zoek je je standaardgetaway en vult deze in. Dan moet je inloggen als je je gegevens niet weet moet je het aan jou oders vragen of de standaard gegevens op internet zoeken (meestal is deze niet veranderd). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maurice1234 Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Dan moet je volgens mij nu thuisnetwerk aanklikken. Ik weet het niet helemaal want deze router is totaal onbekend voor mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maurice1234 Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Dan moet je volgens mij nu thuisnetwerk aanklikken. Ik weet het niet helemaal want deze router is totaal onbekend voor mij. dan krijg ik dit . heb ik wel op me eigen pc geklikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morph1 Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 (bewerkt) ha ik heb ook een thomson beneden staan dus ik weet hoe het moet, ik zag die pagina en die leek wel een beetje op die van mij dus..., voor de mensen die nu nog een hele uitleg willen beginnen, hoeft niet meer, daar ben ik nu mee bezig om deze post te editten. stap 1: type dus dat adres in je internetbalk. stap 2: klik bij toolbox op "delen van spelen & toepassingen". stap 3: Klik daar op "een nieuw spel of nieuwe toepassing maken". stap 4: voer als naam "Samp-Server" in, daaronder selecteer je het rondje (of hokje) voor "handmatige invoer voor poortkaarten". druk dan op "volgende". stap 5: in dat grijzige balkje zie je "any" met 2 invoerbalkjes erachter boven elkaar, voer in beide balkjes "7777" in. daarachter zit nog een balkje, zet daar ook "7777" neer (natuurlijk wel zonder die ""). laat de rest leeg of op "any" staan en druk op "Toevoegen" stap 6: dan klik je als je hem heb toegevoegd daaronder op "een spel of toepassing aan een lokaal netwerkapparaat toewijzen" daar zie je weer een grijs balkje met 2 selecteervakken eronder, in het eerste balkje zoek je nu de naam "Samp-Server" en in het tweede balkje selecteer je de naam van je pc. stap 7: druk nu op toevoegen. als het goed is zijn je poorten nu open en kan iedereen van de wereld op jou server, mits hij aanstaat natuurlijk. Bewerkt: 9 januari 2011 door Morph1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 ik zit te kijken op die site voor die router .. maar ik kan de mijne niet vinden .. ik zie wel thomson categorie staan maar niet thomson routers of namen die er op lijken mijne router naam is Thomson 9433C5 Bedankt alvast Hij staat er gewoon tussen, hoor: klik hier maar eens.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.