TalkingPear Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 (bewerkt) Ik heb dus een ps3 en ik speelde demo van just cause 2 en ineens viel hij uit. Ik vond het raar en zet hem opniew aan je hoort hem opstarten maar na 2 seconden worde het lampje geel en dan rood hij piept 3 keer en er knippert dan een rood lampje, wat is er aan de hand?(Ik heb geen garantie meer!) EDIT: het is de 40gb versie dus niet de 60gb... Bewerkt: 6 maart 2010 door redfire18 Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 (bewerkt) ylod doorgebrande moederbord hat ik ook, helaas is mn ps3 na 3 reparaties nu echt dood Bewerkt: 6 maart 2010 door onbekendeIV Reageren
Velaro Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik heb dus een ps3 en ik speelde demo van just cause 2 en ineens viel hij uit. Ik vond het raar en zet hem opniew aan je hoort hem opstarten maar na 2 seconden worde het lampje geel en dan rood hij piept 3 keer en er knippert dan een rood lampje, wat is er aan de hand?(Ik heb geen garantie meer!) EDIT: het is de 40gb versie dus niet de 60gb... PS3-kant Hoe kan je PS3 nou kapot gaan? Ik bedoel, het is zo'n geweldig apparaat! Je hebt hem zeker laten vallen. Geef maar toe.. X-Box 360-kant Hahahaha, dat kon je verwachten he als je een PS3 koopt! Eigen schuld, dikke bult! Neutrale kant Je zal je PS3 moeten binnenbrengen bij Sony. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij repareren ze de YLOD (Yellow Light of Dead) gratis, ook als de garantie vervallen is. Dat las ik hier ergens in een topic. Je zou eens moeten informeren bij Sony. Dit kan op dit telefoonnummer: 020 658 1888 (8:30u-17:00u) Succes! Reageren
TalkingPear Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 (bewerkt) Ja en ik las op meer sites dat dat 150 euro ZONDER verzend kosten was.. Bewerkt: 7 maart 2010 door redfire18 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Misschien als je mazzel hebt wil sony hem nog aannemen. Bel ff naar hun klantenservice toe en dan kunnen hun je wel vertellen wat je het beste kunt doen Reageren
ricovs Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 (bewerkt) Ik heb nu ook zoiets Alleen kan mijne nog opstarten maar na een paar minuten gaat ie weer uit. Groeten Ricorvs EDIT: kwam trouwens ook door Just Cause 2 demo 2de EDIT: ps3 doet het op wonderlijke wijze weer Bewerkt: 8 maart 2010 door ricovs Reageren
Sjoerdmans Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Sony heeft de garantieperiodes begin 2009 aangepast naar 2 jaar. Dus als je geluk hebt ben je nog gewoon optijd. Ik las op een ander forum dat iemand hetzelfde probleem had met de YLOD. Hij stuurde zijn (60GB) PS naar Sony, en kreeg een bericht dat hij mét aankoopbon gewoon een reparatie kon krijgen aan zijn playstation 3. Ga er vooral niet zelf aan sleutelen, want zo heb je kans dat de garantie ongeldig wordt, en dan kun je hem helemaal weg gooien. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 En hoe kan ik er voor zorgen dat dit niet weer gebeurt? Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Zorgen dat je ps3 op een open plek staat weer de warme lucht geventileerd kan worden. en ook een plek wat een beetje stofvrij is. Mag ik vragen waar je je ps3 nu hebt staan ? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Ik had hem al 1.5 jaar in een kast staan... en ik had hem pas 20 min aan maar ik doe hem nu wel in een open ruimte als ik een niewe heb of hij gerepareerd is... Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Ja nooit een ps3 in een kast of gesloten ruimte neerzetten, Word veels te snel warm voor dat apparaat. Reageren
FGras Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Ik had hem al 1.5 jaar in een kast staan... en ik had hem pas 20 min aan maar ik doe hem nu wel in een open ruimte als ik een niewe heb of hij gerepareerd is... Das ook wel een FAIL hè... Iedereen weet toch dat je m niet in een kast moet zetten mja. eigen schuld dikke bult! Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Ik vind het wel erg hoor, je geeft zoveel geld aan je Playstation 3, en na 1.5 jaar ik hij kapot, da's erg, The Yellow Light Of Death sucks !!! Reageren
TalkingPear Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 (bewerkt) FGras ik heb met sony onderhandeld en ze laten hem gratis maken dus ga niet zo kinderachtig doen en als hij 1.5 jaar in die kast staat en ik laat hem uren aan staan gaat hij niet kapot en nu na 20 min wel!? Bewerkt: 8 maart 2010 door redfire18 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Het ligt niet alleen aan die 20 minuten. Het is waarschijnlijk alles bij elkaar dat hij nu kapot is. En dat die 20 minuten de doodsteek waren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.