FGras Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 FGras ik heb met sony onderhandeld en ze laten hem gratis maken dus ga niet zo kinderachtig doen en als hij 1.5 jaar in die kast staat en ik laat hem uren aan staan gaat hij niet kapot en nu na 20 min wel!? mja. maar er staat in de handleiding dat hij niet in een geslote ruime mag staan. dus naar mijn mening had je van mij gewoon zelf een nieuwe mogen kopen. Reageren
TomHagen Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 FGras ik heb met sony onderhandeld en ze laten hem gratis maken dus ga niet zo kinderachtig doen en als hij 1.5 jaar in die kast staat en ik laat hem uren aan staan gaat hij niet kapot en nu na 20 min wel!? mja. maar er staat in de handleiding dat hij niet in een geslote ruime mag staan. dus naar mijn mening had je van mij gewoon zelf een nieuwe mogen kopen. Dichte kast ja. Als er een opening in zit of je houdt een deurtje open als hij aan staat is er normaal niks aan de hand. Heb hem ook al jaren in een kast staan, pas de problem. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Ja bij mij heeft de kast nog geen eens een deurtje XD alleen de zijkanten zijn echt dicht. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 FGras ik heb met sony onderhandeld en ze laten hem gratis maken dus ga niet zo kinderachtig doen en als hij 1.5 jaar in die kast staat en ik laat hem uren aan staan gaat hij niet kapot en nu na 20 min wel!? mja. maar er staat in de handleiding dat hij niet in een geslote ruime mag staan. dus naar mijn mening had je van mij gewoon zelf een nieuwe mogen kopen. Alsof jij de hele handleiding hebt gelezen. Reageren
FGras Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Alsof jij de hele handleiding hebt gelezen. ja ik ben no-lifer Reageren
PowerPats Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Het is niet zozeer die 20 min gamen, Maar ik heb gelezen dat je de JC2 demo heb gedowload. En voor een ps3 systeem is het wel even flink aanpoten om een demo van 1 GB binnen te halen. Dus dat zou waarschijnlijk de doodsteek geweest zijn. Reageren
Hayte Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 FGras ik heb met sony onderhandeld en ze laten hem gratis maken dus ga niet zo kinderachtig doen en als hij 1.5 jaar in die kast staat en ik laat hem uren aan staan gaat hij niet kapot en nu na 20 min wel!? mja. maar er staat in de handleiding dat hij niet in een geslote ruime mag staan. dus naar mijn mening had je van mij gewoon zelf een nieuwe mogen kopen. Alsof jij de hele handleiding hebt gelezen. Dat ligt dan aan de gebruiker, maar in principe kan Sony dan gewoon zeggen, veel succes ermee, wij zeiden, zet hem niet neer in een gesloten kast, en dan doe jij dat. Ligt dus niet aan ons, wij hebben gezegd dat je het niet moest doen, en je deed het toch, jouw schuld, tot ziens. (dit is overigens niet gericht naar de topicstarter) Maar het lag dus niet aan jou, redfire, alles gaat na een tijdje immers kapot. Misschien dat het door het downloaden kwam, of gewoon een foutje tijdens de productie wat nu pas tot het licht komt, van alles. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Ja en ik belde naar sony en die zeiden dat als de ps3 te warm word hij zichzelf uitzet dus dan zou sony tegen zichzelf in praten... Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 (bewerkt) Ja en ik belde naar sony en die zeiden dat als de ps3 te warm word hij zichzelf uitzet dus dan zou sony tegen zichzelf in praten... Ik heb vandaag hetzelfde probleem gekregen. Naar Sony gebeld en die hadden een tutorial gestuurd voor "Safe Mode". Hielp verder niks en daarna weer gebeld en zeiden ze dat ik hem kon opsturen alleen ik had geen garantie meer, dus dat viel duur uit qua prijs. Ik ga hem nu laten repareren door een bedrijf die YLOD repareert. Die branden dan weer alles bij elkaar, alleen dan heb je nog niet de zekerheid dat het nooit meer terug komt. Misschien ook wat voor jou om te laten doen. Dat is nog me enigste optie, anders een nieuwe.. Bewerkt: 10 maart 2010 door Kai-ShockWave Reageren
TalkingPear Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Ja en de mijne had ook geen garantie meer maar mijne word wel gratis gerepareerd...(Ik heb mazzel) Reageren
TalkingPear Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Ik heb een niew probleem hij geeft error code : 80010514 aan weet iemand hoe je dit verhelpt of moet ik hem weer in een vakantie opsturen.... Reageren
jordib12 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Heb jij een virus op je pc? Anders kan dit ook op je ps3 mss heb je een virus op je ps3 zoals ik vroeger, ik heb hem gelukkig gratis laten maken! Reageren
TalkingPear Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Ja ik heb al op google gekeken en het gaat om de bleuray speler... Maar weet iemand een OPLOSSING? XD Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Ik heb dit probleem ook zelf gehad dit komt 9 van de 10 keer door het overmatige aanwezige stof in het systeem waardoor de bedrading bij de CPU snel kunnen doorbranden door overhitting. De overhitting kan gebeuren door spellen die veel vragen van het systeem o.a. spellen zoals GTA IV. Dit probleem kun je zelf verhelpen echter zijn alle methoden sterk afgeraden. Ik was ongeveer €45,- kwijt voor reparatie incl. btw en verzendkosten. De PS3 was in totaal 3 dagen weg ongeveer. Als je hem naar Sony stuurt is dit minimaal 3 weken. Reageren
Rullez Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Als je hem naar Sony stuurt is dit minimaal 3 weken. Of een paar maanden als je de 60GB versie heb. Tegenwoordig is de oplage in de Benelux zo klein dat je redelijk lang moet wachten. ;)Waardoor je beter naar een plaatselijke reparatie meneer kan gaan dan hem naar Sony te sturen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.