-Niels- Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Geplaatst: 18 juni 2005 Mijn vraag aan jullie is: Welk racestuur of andere gamepad heb jij? Ik heb deze: Microsoft Sidewinder En deze: Microsoft Sidewinder Controller En posten maar... Ook leuk om misschien reacties te geven op die van anderen. Reageren
Timotees Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Geplaatst: 18 juni 2005 ik heb een medion stuur ( ja, van de aldi), werkt wel goed want hij kan op de ps2, de xbox en de pc ( en volgens mij ook nog op de game cube. Ik heb er geen plaatje van Reageren
Kraay Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Geplaatst: 18 juni 2005 ik heb een medion stuur ( ja, van de aldi), werkt wel goed want hij kan op de ps2, de xbox en de pc ( en volgens mij ook nog op de game cube.Ik heb er geen plaatje van die heb ik ook , fijn ding Reageren
-Richard- Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Ik heb alleen de: Microsoft Sidewinder Controller. Maar ik gebruik hem bijna nooit meer. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Als ik op de PC een spel speel gebruik ik gewoon de Toetsenbord. Op de PS2 heb ik 2 Joysticks. 1 Zwarte. 1 Rood doorzichtige. De Rode gebruik ik altijd. B) Bewerkt: 19 juni 2005 door Mazzeltje Reageren
Jorge_F Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Ik heb een stuur van Trust. Maar na een maand begon ie een afwijking naar rechts te krijgen en nu wil ie niet meer goed naar links sturen! Het is dus bijna onmogelijk om hem te gebruiken Reageren
Timos Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Ik heb een stuur van Trust.Maar na een maand begon ie een afwijking naar rechts te krijgen en nu wil ie niet meer goed naar links sturen! Het is dus bijna onmogelijk om hem te gebruiken Je hoort wel vaker dat Trust niet zo goed is, maar ik heb zelf een heel goede infrarode muis. Niets mis mee. Zelf had ik vroeger zo'n ferrari stuur maar die ben ik kwijt geraakt Was een mooi ding. Reageren
Kraay Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Zelf had ik vroeger zo'n ferrari stuur maar die ben ik kwijt geraakt Was een mooi ding. hoe kun je zo'n ding nou kwijtraken :blink: . zo klein zijn ze nou ok weer niet... Reageren
-R-R- Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Ik heb er een van Thrustmaster, in Ferrari vorm. Reageren
DFGT Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 ik heb laatst een nieuw stuur voor de PS2 gekocht... een Driving Force GT dit stuur same met een stuurprogramma van Logitech voor de eerdere DFP werkt perfect... alleen nog niet met GTA SA Reageren
moechy Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 (bewerkt) Ik gebruik een logitech gamepad voor de pc. Namelijk deze: Bewerkt: 27 juni 2008 door moechy Reageren
FerryN Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 ik heb laatst een nieuw stuur voor de PS2 gekocht... een Driving Force GT dit stuur same met een stuurprogramma van Logitech voor de eerdere DFP werkt perfect... alleen nog niet met GTA SA Ik zie dat je nieuw bent, maar dit topic is al meer 3 jaar oud, dus naar deze keek niemand meer. Reageren
moechy Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 ik heb laatst een nieuw stuur voor de PS2 gekocht... een Driving Force GT dit stuur same met een stuurprogramma van Logitech voor de eerdere DFP werkt perfect... alleen nog niet met GTA SA Ik zie dat je nieuw bent, maar dit topic is al meer 3 jaar oud, dus naar deze keek niemand meer. Nu dus wel . Hij bumpte het met een toevoeging dus is het geen bump tegen de regels. Reageren
Indycar series Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Voor mijn Playstation 2 gebruik ik een standaard controller , waarmee ik bijna net zo precies kan sturen als met een stuur. Ik heb verder (nog) geen sturen/joystick! Maar ik heb wel 1 vraagje: Wie kent er een goed racestuur die je op de Playstation 2 en computer kunt gebruiken? Reageren
The Distortion Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ik heb voor de pc een Trust Joystick Gm-2500, voor het spel Battlefield 2, om de Helicopters en vliegtuigen mee te besturen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.