Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

DOWLOAD

Waarschijnlijk nog niet goedgekeurd door gtagames omdat deze er niet bij staat.

deze link moet normaal naar de download sectie gaan van gtaforum.

tijdelijk: patriot.rar

gallery13o.jpggallery14.jpg

gallery21.jpg

Waarom deze verandering:

- ik vind de patriot van sa de lelijkste patriot in de gta series

- de bak was te kort

- en de uitlaat was te lelijk

maar laat wat weten wat jullie er tot nu toe van vinden

Dowload boven aan

bij bugs graag melden

orginele

640px-Patriot.jpg

Bewerkt: door EXIT
Geplaatst:

Wow, dat ziet er inderdaad veel beter uit :tu:. Ook fijn dat je het origineel er bij post, kan je goed zien wat je veranderd hebt. Die texture past er echt goed bij, en hij staat nu ook een stuk hoger. Je moet (wat je al zei, dacht ik) alleen het binneste stuk van de wielen nog texturen. Flinke verbeteringen wel, keep it up :tu:.

Mooi gedaan! Persoonlijk vind ik alleen dat hij er nog wat robuuster uit mag zien, met onder andere ietswat meer body. Desalniettemin is dit resultaat zeker niet verkeerd en ik ben dan ook benieuwd naar je uiteindelijke resultaat. :)

Bewerkt: door White Gold
Geplaatst:

ziet er erg goed uit :tu:

zodra hij downloadbaar is download ik hem

mischien een idee om de uitlaat van de originele te gebruiken?

ik vind die best vet maar het blijft jouw mod natuurlijk :puh:

Kleine update:

-iets lichter gemaakt

-bumpers een betere kleur gemaakt

-banden een beetje aangepast

Wat ik nog wil:

-een soort uitlaat

- sidebars

gallery8d.jpg

gallery7k.jpg

gallery6t.jpg

Geplaatst:

Het ziet er nu ook al compleet uit, maar inderdaad, een robuuste uitlaat en chrome (ofwel zelfde kleur als dat wat van voor en van achter zit) sidebars zouden het plaatje helemaal compleet maken.

Ga je ook nog iets aan de handling veranderen of laat je het zo?

momenteel heb ik nog niets aan de handeling veranderd, maar dat ga ik misschien nog wel doen.

bedankt voor jullie reacties

In de begin post vind je momenteel de download link.

laat weten wat jullie er van vinden

Nice!

Ik zit er de laatste tijd al vaker in omdat hij wel mooi was maar nu word hij nog mooier :D

Download link doet het niet :(

Bewerkt: door Kryziek
Geplaatst:

Oeh, hij is zeker mooi geworden zo, alleen kan ik nog niet zien of er nu wel of niet een uitlaat op zit. Is alleen dat chroom niet iets te 'clean' voor een stoffig spel als GTA: San Andreas. Ik bedoel, zo'n ding zie je meestal in de woestijn en daar heb je redelijk wat stof en zand :puh:

Geplaatst:

Nice!

Ik zit er de laatste tijd al vaker in omdat hij wel mooi was maar nu word hij nog mooier :D

Download link doet het niet :(

Download link verwijst naar de download sectie van gtaforum. mss dat je er even handmatig naar toe moet.

Oeh, hij is zeker mooi geworden zo, alleen kan ik nog niet zien of er nu wel of niet een uitlaat op zit. Is alleen dat chroom niet iets te 'clean' voor een stoffig spel als GTA: San Andreas. Ik bedoel, zo'n ding zie je meestal in de woestijn en daar heb je redelijk wat stof en zand :puh:

er zit momenteel nog geen uitlaat op. en dat chroom kan ik ik inderdaad nog wel wat vuiler maken

Geplaatst:

Zeer netjes EXIT! Zoals we van je gewend zijn natuurlijk :D . Zijn wel leuke verbeteringen, alleen vind ik de texture niet zo passen, aangezien hij gewoon een standaard camo kleur is. Misschien dat puntje not verbeteren? Vet dat hij nu ook op een pick-up truck lijkt :7 .

-DB

waarschijnlijk doet de download link het niet omdat deze nog niet is goedgekeurd?

maar ik heb er even een bijlage bij gezet bij de eerste post :sigaar:

wat de uitlaat betreft:

wat vinden jullie van deze? gallery23y.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...