Jump to content

Gobble Gobble trophie


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Hoi!

Ik zit met een probleempje; ik heb al heel lang nog steeds niet de Trophie "Gobble Gobble"... Ik heb alles geprobeerd. (je weet wel, persoon bijv. naar links schuiven enz.) Kan iemand me met de Trophie helpen? Bedankt hiervoor.

MVG Grand Theft Auto TOM

PS: elke keer gooi ik alleen een spare.

EDIT: ben er nu weer mee bezig...:puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Doe twee stappen naar links, druk langzaam je rechter analoge stick naar achter, en daarna langzaam naar voren, je moet echt zo langzaam mogelijk gooien.

Tot aan die streepjes/pijltjes op de baan kun je de bal nog wat sturen met de linkerstick.

Link to comment
Delen op andere websites

Doe twee stappen naar links, druk langzaam je rechter analoge stick naar achter, en daarna langzaam naar voren, je moet echt zo langzaam mogelijk gooien.

Tot aan die streepjes/pijltjes op de baan kun je de bal nog wat sturen met de linkerstick.

Doe ik altijd, maar werkt niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lukt het ook niet. Ik doe het precies zo als het moet. Ik speel zelfs een beetje vals (Ik leg een lang, recht voorwerp naast mijn muis en gebruik die zodat ik recht blijf.)

Ik heb er meestal 2 achter elkaar, die laatste wordt een spare. Ik kan niet eens die helemaal rechtse kogel raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lukt het ook niet. Ik doe het precies zo als het moet. Ik speel zelfs een beetje vals (Ik leg een lang, recht voorwerp naast mijn muis en gebruik die zodat ik recht blijf.)

Ik heb er meestal 2 achter elkaar, die laatste wordt een spare. Ik kan niet eens die helemaal rechtse kogel raken.

Ik speelde de trophie in de pc game met gamepad, en daar lukte het aardig mee. :Y (analog stick)

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Die 2 stappen naar links... Dat is ook maar half waar: Toen ik net voor de eerste keer ging bowlen, wist ik natuurlijk nog amper hoe het werkte. De eerste keer drukte ik even snel op het pijltje naar links, dus een heel klein stapje naar links, en gooide toen. Ik had gelijk een strike, daarna nog 2 keer achter elkaar hetzelfde gedaan en ik had gelijk de achievement.

Misschien worden bowling games steeds moeilijker naarmate je verder in de game komt?(is maar een idee...), of misschien is er in het begin iets dat je een soort van beginnersgeluk geeft, dus dat je in het begin makkelijker strikes gooit zodat het leuker lijkt om te bowlen.. Dus misschien eens proberen een new game te starten en dan nog een keer te proberen :)

(voor PC mensen)

Probeer eens dezelfde beweging te maken als de beweging die je maakt als je aan het scrollen bent op b.v. het forum, maar dan zonder zo'n scroll wieltje :7... Die beweging kun je precies nadoen als je eerst naar bowling baan rijdt en een potje start, dan escape pauze, en dan alt+tab en naar b.v. het forum gaan.. Heel de tijd zo precies mogelijk je muis op de scroll balk houden, zo precies mogelijk in het midden. De hele tijd omlaag en dan omhoog scrollen, langzaam... Dan doe je weer alt+tab naar GTA IV, en dan weer precies dezelfde beweging. Als het goed is gooi je dan perfect recht...

En als je nog zo'n duim-muis in de kast hebt liggen: Probeer dat eens, want die gebruik ik ook en ik gooi op de een of andere manier heel makkelijk een strike daarmee, of dat er maar één blijft staan.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik haalde 'm ook pas bij m'n 6000ste poging... Maar steeds na een paar keer proberen ging ik even wat anders doen, want anders wordt je helemaal gek volgens mij (klopt deze zin wel?) Maar blijven proberen, de aanhouder wint. En probeer het anders in TLaD of TBoGT, misschien liggen Johnny en Luis je beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haalde 'm ook pas bij m'n 6000ste poging... Maar steeds na een paar keer proberen ging ik even wat anders doen, want anders wordt je helemaal gek volgens mij (klopt deze zin wel?) Maar blijven proberen, de aanhouder wint. En probeer het anders in TLaD of TBoGT, misschien liggen Johnny en Luis je beter.

Dan kan ik nog lang doorgaan. Trouwens, in die zin zit een dt fout.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...