Jump to content

Gobble Gobble trophie


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Ik zei dus dat ik gamepad had, en ik vond het ook eerst moeilijk dus dacht ik: ik doe het met de muis maar dat suckte nog meer :bonk: . Gewoon blijven oefenen en dan lukt het. Of met zo'n hele gevoelige muis.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap eigenlijk niet wat er zo moeilijk aan is. Ik had die achievement tijdens de missie first date en daarna ook nog iets van 10x 3 strikes achter elkaar tijdens bowlen met vrienden. Gewoon 2 keer naar links en dan je muis rustig en recht naar voren, zoals iedereen zegt... :?

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, ik haalde hem vandaag eigenlijk per toeval, ik ging bowlen met roman en idd 2 stappen opzij en mijn mousepad knuppel naar achteren en snel naar voren en daar vasthouden, ik haalde de 1 na de strike zonder te corrigeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren 10 strikes gehaald, maar de laatste 2 beurten werd een 9 en daarna een spare. 289 8). De truck is 2 stappen naar links en dan langzaam de bal gooien. Knuppeltje naar achteren, inhouden voor zo'n 4 seconden, en dan naar voren ;).

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...