Mrkwark Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 (bewerkt) ik weet niet of daar all een onderwerp is dus heb ik er een gemaakt maar ik kan geen save game neer zetten in san andreas Bewerkt: 7 maart 2010 door Agent_Smith Reageren
007 Harings Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 je moet die neerzetten in de san andreas map in de documenten van je computer Reageren
Mrkwark Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 je moet die neerzetten in de san andreas map in de documenten van je computer ja in welke Reageren
rienie Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Heel mischien ik doe maar een grote gok in de map van GTA SA? Reageren
Beagle Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Een savegame moet in mijn documenten -> GTA San Andreas User Files als je XP hebt, heb je Vista of Windows 7 moet hij in Users -> *jou naam* -> Mijn documenten -> GTA San Andreas User Files. Als je even gezocht had, had je het zelf ook kunnen vinden. Verplaatst naar San Andreas forum. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 (bewerkt) waar moet ie dan want daar zit ik nu Bewerkt: 8 maart 2010 door Agent_Smith Reageren
Fezz Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 waar moet ie dan want daar zit ik nu Ben je blind ofzo? Daar moet ie, waar je nu zit, in die map. Reageren
Smithie Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 waar moet ie dan want daar zit ik nu Gewoon in die map... Toch niet zo moeilijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.