MaxVito Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Hey, Met welk programma kun je .dll bestand openen? Mvg, Max Reageren
.Senne Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik zou bijna zeggen "google", maar dan ga je misschien nog antwoorden dat google helemaal geen .dll bestanden kan openen. Dus geef ik je maar direct de eerste hit. http://www.nirsoft.net/utils/dll_export_viewer.html Reageren
MaxVito Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 maar is er gewoon geen programma waar je het mee kan openen Reageren
.Senne Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 ... Je zou eens in de link die ik je gaf moeten kijken. Reageren
Crypteq Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Een DLL is een toepassingsuitbreiding. In een Dll staan verschillende functies die door een programma aangeroepen kunnen worden, die dan uitgevoerd word. Dus simpelgezegd een dll kan je niet zomaar openen als een .exe. Echter zijn er wel programma's om de functies van dll's te bekijken. Maar waarom zou je een dll willen openen? Reageren
MaxVito Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 ;o ik dacht dat daar dingen in zaten voor iets te veranderen Reageren
ikt Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 ;o ik dacht dat daar dingen in zaten voor iets te veranderen Nee, maar bij mods voor games oid zitten ze altijd in de .ini. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.