Reinier93 Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Lijkt me duidelijk Voor mij Modern Warfare 2, is al een tijdje geleden. Reageren
Vice-King Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Assasins creed II ook al een tijdje geleden maar er kwam een content Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Rainbow six Vegas 2 story. Reageren
TomFurga Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 GTA CTW (NDS), voor de zoveelste weer opgestart om de missies met andere tactieken en wapens te herspelen. Reageren
Royboow Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Call of Duty 4 Maar weer eens uit de hoes getrokken Reageren
gta master 1 Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 (bewerkt) Ik bleef op mijn oude, non-trophy save, haken op een missie een hele tijd geleden. Het ging om de missie waarbij je in Alderny busjes met drugs moet opblazen. Ik had het laatst, een paar maanden na de laatste keer die saved game weer eens geprobeerd, maar dan met een RPG en wat granaten. Direct succes! Daarna de storyline (voor het eerst :$ :$ *big shame*) uitgespeeld op revanche. Daarna de volgende dag nog mijn tweede saved game, die wel trophys hadden, ook uitgespeeld. Nu ben ik op die laatste saved game ook af en toe weer bezig in SP en ben nu op 81,19% . edit: O, btw, Ik had vlak daarvoor Far Cry 2 voor het eerst uitgespeeld. Supergame! Bewerkt: 7 maart 2010 door gta master 1 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Dat was TBoGT, ergens eind december. Daarna enkel nog IV, TLaD, TBoGT en Fifa gespeeld. De volgende die ik ga uitspelen zal RDR zijn, dus dat duurt nog even... Reageren
gta master 1 Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Dat was TBoGT, ergens eind december. Daarna enkel nog IV, TLaD, TBoGT en Fifa gespeeld. De volgende die ik ga uitspelen zal RDR zijn, dus dat duurt nog even... Wat een variatie GTA IV DLC, GTA IV, GTA IV DLC, GTA IV DLC en nog eens een keer Fifa. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Gran torsimo 4 wat was dat een klus Reageren
vice infernusX Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 TBoGT en de volgende die ik ga uitspelen is RDR Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Storyline van Fallout 3 en Mass Effect 2 helemaal. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Heavy Rain. Al 2 keer ondertussen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.