Platypus Geplaatst: 1 september 2019 Rapport Geplaatst: 1 september 2019 Heb eindelijk Prince of Persia: Warrior Within uitgespeeld. Een stuk pittiger dan zijn voorganger, maar misschien had ik niet meteen op 'moeilijk' moeten spelen. Nu ga ik toch een kleine pauze nemen van de franchise voor ik verderga met de andere Prince of Persia games. Reageren
moechy Geplaatst: 3 september 2019 Rapport Geplaatst: 3 september 2019 Gisteren Detroit : Become Human uitgespeeld. Damn, wat een game. Het einde was echt een fuck-moment voor mij, in de game voor mijn gevoel wel de juiste beslissingen genomen maar op het einde toch 2 dingen gefuckt waardoor het er toch anders uit zag en ik met een gigantisch fuck-gevoel achterbleef Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 september 2019 Rapport Geplaatst: 3 september 2019 AC Odyssey drie dagen terug uitgespeeld. Ondanks de vele toevoegingen, grotere map en extra's moet ik toch zeggen dat ik een grotere liefde koester voor Origins dan voor Odyssey, dat verhaal voelde toch strakker, de locaties waren naar mijn mening ietsje levendiger en/of beter geïntegreerd in het totaal. Het helpt natuurlijk ook niet dat de wereld van Odyssey meer fantasy dan realiteit is. Maakt Odyssey niet slecht of zo, maar uiteindelijk kan ik het niet verkiezen boven Origins. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 juli 2020 Rapport Geplaatst: 13 juli 2020 Red Dead Redemption 2 story daarnet uitgespeeld, nu al de rest van de game nog natuurlijk. Reageren
ahmadgaurang6383 Geplaatst: 9 september 2022 Rapport Geplaatst: 9 september 2022 (bewerkt) GTA CTW (NDS), voor de zoveelste weer opgestart om de missies met andere tactieken en wapens te herspelen. get-mobdro.com Bewerkt: 12 september 2022 door ahmadgaurang6383 Reageren
petersmaze Geplaatst: 26 november 2022 Rapport Geplaatst: 26 november 2022 (bewerkt) Daarna enkel nog IV, TLaD, TBoGT en Fifa gespeeld. De volgende die ik ga uitspelen zal RDR zijn, dus dat duurt nog even... vidmate.app stream videos Bewerkt: 29 december 2022 door petersmaze Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.