Rickyboy30 Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 (bewerkt) Hey, Ik heb net de gehele singleplayer van Bad Company 2 uitgespeeld, met een ERG open einde. Ik zal het einde maar ff in een spoilertje zetten Bij het laatste level is jouw doel om een vliegtuig met een super wapen van Rusland te vernietigen. Na het vernietigen van het wapen en het ontsnappen uit het vliegtuig land je op de grond met je parachute waarna je oude baas in een Humvee aan komt rijden. Op dat moment krijg je te horen dat de Russen nu via Alaska Amerika aan het binnenvallen zijn, en krijg je een kort filmpje te zien hoe ver de Russen al zijn... Daarna volgen de eindcredits. DUS NIET KLIKKEN ALS JE DE AFLOOP NIET WILT WETEN VAN BAD COMPANY 2! ------ Suggesties over BC3 ? EDIT: Of misschien een BC2 DLC ? Bewerkt: 7 maart 2010 door Rickyboy30
Vice-King Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Nou snel uitgespeeld ja ik denk dat er ook een 3e komt maar we zullen zien
Rickyboy30 Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ja lekker snel Maar Jeetje, wat is die game vet en ONTZETTEND goed! Als je eenmaal een beetje in het verhaal zit, laat het je niet meer los. Ik vind hem echt 200x beter dan MW2!
Visser23 Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Er is nog verder niks bekend over dit spel. Deel 2 is nog maar net uit.
Recommended Posts