jojogta3 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik zit met een probleem ikk heb sanandreas op de ps2 maar ik wil gta sanandreas ook voor de pc om t modden mta, het is mooier maarja het is natuurlijk ook wel weer 50euries€ zou ik het doen??ik twijfel heel erg!!Help me alsjeblieft (P.S. sorry, maar ik wist niet waar ik het moest plaatsen dus ik heb het maar hier gedaan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Waarschijnlijk zal het grootste deel van de leden 'Ja, kopen!' zeggen. Het is een grootse game en mooi ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 maar zal ik het echt doen is het geen geld verspilling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 maar zal ik het echt doen is het geen geld verspilling Vraag anders je ouders of ze een deel mee willen betalen. Het is zeker een aanrader om te kopen, maar luister niet naar mij, ik ben gek op San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 dat willen ze echt niet hoor maar help meeeeeeee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 je moet helemaal nix. nu ff serieus...waarom twijfel je? ik bedoel je hebt hem op de Ps2...nou op de PC is tie 2xbeter. verkoop anders wat spellen of films ofzo...dat doe ik altijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 dat willen ze echt niet hoor maar help meeeeeeee Helpen? Ik ga niet met je mee naar de winkel Maar ik vind ook Ja! Je moet hem kopen! Het is een topgame en zeker geen verspilling van je geld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) ja maar is het niet zonde omdat ik hem op de ps2 al heb Bewerkt: 18 juni 2005 door jojogta3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ja maar is het niet zonde omdat ik hem op de ps2 al heb Oeh. Nou dan word het je eigen beslissing. Ik zou het dan niet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ik zou het wel doen.. pc is ie beter;) en mods en mta kun je erug lang plezier aan beleven.. cker geen geld verspilling :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-R-R- Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 San Andreas is grafisch vooral beter op de PC dan de PlayStation 2, teminste, als je een up-to-date PC hebt, andes niet. Ik zou de PC versie niet meer kopen, omdat je de game toch al eens gezien hebt. Als je het voor mod's en mta wilt gebruiken, dan zou ik hem aanraden te kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 San Andreas is grafisch vooral beter op de PC dan de PlayStation 2, teminste, als je een up-to-date PC hebt, andes niet. Ik zou de PC versie niet meer kopen, omdat je de game toch al eens gezien hebt. Als je het voor mod's en mta wilt gebruiken, dan zou ik hem aanraden te kopen. Off topic: Ben jij -R-R- van Timos z'n site? -R-R- heete daar vroeger namelijk Nazgúl. On topic: Ik zou SA wel kopen hoor, zekers geen geld verspilling, GTA SA 4 ever! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 kooopuuuuuh hij is veel beter op de pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 verkoop anders wat spellen of films ofzo...dat doe ik altijd aan wie?? Vrienden?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 verkoop anders wat spellen of films ofzo...dat doe ik altijd aan wie?? Vrienden?? 3 keer raden...Vrienden, kenissen, famillie, noem maar op. Denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.