jojogta3 Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) ik weet niet of ik het moet doen hoor geef me eeen heeeeeeeleeeee goeie reden want ik denk dat ik ook met me ouders ruzie krijg!! omdat ik het al op de ps2 heb :unsure: Bewerkt: 18 juni 2005 door jojogta3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) Als je dat denkt kan je beter eerst gaan overleggen met je ouders. Bewerkt: 18 juni 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 nou ik weet het dan al dat word dan een nee ik koop het wel als het is afgeprijst tot 30 € net zoals VC nu die heb ik ook op de pc en ps2 op de pc is ie alleen kopat door me broer zitten nu krassenop hij ging er mee frisbieeen :angry: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAMAESTRO Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik zit met een probleem ikk heb sanandreas op de ps2 maar ik wil gta sanandreas ook voor de pc om t modden mta, het is mooier maarja het is natuurlijk ook wel weer 50euries€ zou ik het doen??ik twijfel heel erg!!Help me alsjeblieft(P.S. sorry, maar ik wist niet waar ik het moest plaatsen dus ik heb het maar hier gedaan) wat dacht je van poll? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 san andreas is toch 45euro? nja ik had hem illigaal maar het duurde wel 4dage:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Gewoon kopen, hij is veel mooier op de Pc! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-R-R- Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 San Andreas is grafisch vooral beter op de PC dan de PlayStation 2, teminste, als je een up-to-date PC hebt, andes niet. Ik zou de PC versie niet meer kopen, omdat je de game toch al eens gezien hebt. Als je het voor mod's en mta wilt gebruiken, dan zou ik hem aanraden te kopen. Off topic: Ben jij -R-R- van Timos z'n site? -R-R- heete daar vroeger namelijk Nazgúl. Yep. Alleen kom ik hier niet zo vaak. :rolleyes: san andreas is toch 45euro? Bij mij in de winkels is hij 50 euro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TimERZ Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Bij mij in de winkels is hij 50 euro. op gameorder.nl is ie 44.99€... 50€ dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TimERZ Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 50€ dus 45€ beoelde ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Tssssss kopen lol hij was 1 dag uit en hij staat op internet ik betaal geen 45 euro ********************** man, je mag niet over dat praten op gtaforum! wil jij gebant worden ofzo? Bewerkt: 19 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) sorry Bewerkt: 19 juni 2005 door Jacc0s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Geen warez hier! Maar je kan het uit 2 kanten zien. 1.Als je hebt uirgespeeld en 100% hebt dan heb je er eigelijk niks meer aan! 2.De graphics zijn goed,je kan screens maken en filmpjes!!! Je kan de hele straten doorzoeken . en de mods zijn ook heel goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) ja en binnekort kan je er online mee http://www.sa-mp.com/ http://www.mtasa.com/ Bewerkt: 19 juni 2005 door Jacc0s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snorkes Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 gamevillage 40 euro. zelf maar via google opzoeken en anders ga je werken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
UnXpected Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 man, je mag niet over dat praten op gtaforum!wil jij gebant worden ofzo? ********************** Ik zeg toch geen link ofzo ik zei alleen wat ik heb gedaan maar ik zal er nie meer over prate :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.