Jump to content

TomTec 5.1 Dolby Surround set


NickyHendriks

Recommended Posts

Ah, dan raadt ik je toch aan voor en andere versterker te gaan, als deze 2.0 al niet eens om kan gooien naar 5.1 neem ik aan dat hij voor anderhalf tientje uit de Macro komt?

Ik geloof voor een paar tientjes bij de kruidvat ooit een keer, nouja, was een aanbieding, maar het geeft mooi geluid, dan wel niet zo uitgebreid maar wel mooi. Maar hij gooit 2.0 om naar 5.1, nouja denk ik, als ik hem op 2.0 zet komt er wel gewoon geluid uit alle 5 speakers en de subwoofer ook :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Ah, dan raadt ik je toch aan voor en andere versterker te gaan, als deze 2.0 al niet eens om kan gooien naar 5.1 neem ik aan dat hij voor anderhalf tientje uit de Macro komt?

Ik geloof voor een paar tientjes bij de kruidvat ooit een keer, nouja, was een aanbieding, maar het geeft mooi geluid, dan wel niet zo uitgebreid maar wel mooi. Maar hij gooit 2.0 om naar 5.1, nouja denk ik, als ik hem op 2.0 zet komt er wel gewoon geluid uit alle 5 speakers en de subwoofer ook :Y

ja maar dan gooit hij het zelfde geluid (wel verschil tussen links en rechts) gewoon allemaal over de zelfde speakers. Als je 'm daarintegen op 5.1 zet dan krijg je letterlijk uit elke andere speaker een ander geluid, dit is dan natuurlijk wel alleen met games en films die 5.1 geluid ondersteunen. Als je alleen muziek luisterd en dergelijke maakt het idd niets uit ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof voor een paar tientjes bij de kruidvat ooit een keer, nouja, was een aanbieding, maar het geeft mooi geluid, dan wel niet zo uitgebreid maar wel mooi. Maar hij gooit 2.0 om naar 5.1, nouja denk ik, als ik hem op 2.0 zet komt er wel gewoon geluid uit alle 5 speakers en de subwoofer ook :Y

Ok, ik dacht dat hij dat ook al niet deed. een versterker kan niet meer doen dan dat, als hij 2.0 binnenkrijgt kan hij het wel over de vijf spakers gooien maar het nooit zo mooi maken als wanneer het in 5.1 werd ingevoerd. Oftewel: vergeet wat ik zei.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...