Smithie Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik krijg over een paar dagen een nieuwe pc , waarop windows 7 staat. Ik vroeg me af of ik gta IV normaal kan installeren , of moet ik ergens rekening met houden ? Ik vraag dit omdat ik al veel problemen heb gezien met het installeren van gta IV op windows 7. Groet, Smithie Reageren
Sjoerdmans Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 (bewerkt) Volgens mij moet je hiervoor een update downloaden, via de site van Rockstar. Kijk anders nog even hier voor een algemene uitleg over het installeren van IV op Windows 7. Veel succes Bewerkt: 7 maart 2010 door Sjoerdmans Reageren
Smithie Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ok , bedankt voor de links !! Ik zal ze eens bekijken !! Groet, Smithie Reageren
Fezz Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Misschien moet je de zoekfunctie eens gebruiken. Dan krijg je het antwoord al snel. Ja, je kan GTA IV op windows 7 draaien. Reageren
gtavcsky Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Ik heb sindskort Win7 en heb gta gewoon opnieuw geïnstallerd. Ik moest de updates van GFWL downloaden en hij werkt hier gewoon. Reageren
koeper Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 ik speel op windows 7 en ik moet zeggen ik persoonlijk vind dat het nog beter speelt dan op vista Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.