jvj Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Hoi, ik heb 2 gewone luidsprekers van logitech, Logitech S120 Speakerset (2.0) om precies te zijn. Zou ik nog een bass luidspreker apart kunnen kopen zodat het een 2.1 wordt? Ik hou nogal van lage tonen. Alvast bedankt. JVJ Reageren
Sjoerdmans Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Subwoofertje bedoel je? Klikerdieklak Overigens veroorzaakt eendergelijk apparaat teveel trillingen op de pc, dus zet deze in de hoek van de kamer. Heb je gelijk een surround sound system in je kamer. op deze site zijn de prijsjes iets minder hoog. good luck! Reageren
jvj Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Subwoofertje bedoel je? Klikerdieklak Overigens veroorzaakt eendergelijk apparaat teveel trillingen op de pc, dus zet deze in de hoek van de kamer. Heb je gelijk een surround sound system in je kamer. op deze site zijn de prijsjes iets minder hoog. good luck! Nu komen alle lage tonen uit deze 2.0, en als ik die subwoofer aansluit, komen de lage tonen dan alleen daaruit? En in welke poort moet die woefer ingeplugd worden? In die rode en witte? Ik geloof dat mijn 2.0 in die groene audiopoort zit. Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 te adviseren is om sowieso objecten uit de buurt te houden, bijvoorbeeld glazen, blikjes of zelfs papier kunnen al heel irritant geluid veroorzaken. Reageren
Sjoerdmans Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik heb wat gevonden, iemand wilt hier ook twee speakers aansluiten met een subwoofer aan een PC. Klik succes Reageren
jvj Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik heb wat gevonden, iemand wilt hier ook twee speakers aansluiten met een subwoofer aan een PC. Klik succes Bedankt, hier ben ik wel iets mee. Alleen nog de vraag of mijn pc dan zelf alle lage tonen naar de subwoofer stuurt en niet naar de 2.0? Reageren
Hayte Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Dit heb ik zelf gedaan, en je moet het gewoon zien als je oude speakers, maar dan met een subwoofer. Ik krijg dus nog gewoon de lage tonen enzo gestuurd naar mijn 2.0 speakers. Reageren
Kryziek Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Kun je niet de pc in de "in" aansluiting aansluiten en dan je 2.0 boxjes in de "out" aansluiting. Reageren
jvj Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Kun je niet de pc in de "in" aansluiting aansluiten en dan je 2.0 boxjes in de "out" aansluiting. ? Ik begrijp je niet Reageren
Hayte Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Hij bedoelt dat het zo zit: PC -> Bass Speaker -> 2.0 set (of dat is wat ik eruit op kon maken), en zo heb ik het ook gedaan. Maar nog steeds gaan de lage tonen ook naar m'n 2.0 speakers. En ja, dit weet ik zeker, omdat mijn 2.0 speakers van Creative zijn, en die hebben een gare BassX (?) techniek, waarmee de bass geluiden via een opening op de bovenkant worden gestuurd, en bij muziek met veel bass voel je dan lucht uit die opening komen. Nu ik mijn 2.0 speakers in een 5.1 speakers heb gepropt (van de 5.1 wel 2.0 weggehaald natuurlijk) voel ik nog steeds lucht uit die opening komen. Dus, lage tonen worden er ook naar toe gestuurd. Reageren
jvj Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Hij bedoelt dat het zo zit: PC -> Bass Speaker -> 2.0 set (of dat is wat ik eruit op kon maken), en zo heb ik het ook gedaan. Maar nog steeds gaan de lage tonen ook naar m'n 2.0 speakers. En ja, dit weet ik zeker, omdat mijn 2.0 speakers van Creative zijn, en die hebben een gare BassX (?) techniek, waarmee de bass geluiden via een opening op de bovenkant worden gestuurd, en bij muziek met veel bass voel je dan lucht uit die opening komen. Nu ik mijn 2.0 speakers in een 5.1 speakers heb gepropt (van de 5.1 wel 2.0 weggehaald natuurlijk) voel ik nog steeds lucht uit die opening komen. Dus, lage tonen worden er ook naar toe gestuurd. Ok bedankt, hier mag een slotje op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.