Quintillius Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Heej! Ik ben van plan GTA4 te kopen, maar ik weet niet precies of mijn computer um aankan. Ik ben goed in software, maar hardware valt een beetje tegen. Processor: Intel Duocore CPU 3.00Ghz (2 CPU's) Geheugen: 2GB Videokaart: ATI Radeon HD3600 series (512MB) Kan iemand mij vertellen of ik hem aankan =)? Aangezien hier iemand verklaarde dat canyourunit niet heel erg betrouwbaar is. Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 op zijn laagst moet het te doen zijn Reageren
Quintillius Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik krijg dan toch geen gez*ik met performance of superlelijke graphics? xD Want die €30,- is niet mis. Reageren
gtafan335 Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 ik heb hem zelf ook met een intel quad core en een nvidia geforce gt 220,een niet zo goede gamekaart,en bij mij lagt hij(hij stotterd continu). ik geloof dat ik maar een geforce 9200 gt koop ofzo Reageren
Flokkert Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 ik heb laatst een GTX 260 gekocht Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Ik krijg dan toch geen gez*ik met performance of superlelijke graphics? xD Want die €30,- is niet mis. ja, je zult op zijn laagst moeten draaien en dat is net als naar lego kijken ik heb hem zelf ook met een intel quad core en een nvidia geforce gt 220,een niet zo goede gamekaart,en bij mij lagt hij(hij stotterd continu). ik geloof dat ik maar een geforce 9200 gt koop ofzo dat zou echt een vooruit gang gaan, van een crapkaart die gta4 matig kan draaien naar een kaart die neit eens goed geneog is voor gta4 ik heb laatst een GTX 260 gekocht Dus? alsof dat wat helpt voor de TSer Reageren
Quintillius Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 (bewerkt) Keej, ik neem aan dat je de graphics bedoelt. Dat ben ik gewend, maar ik wil dat hij niet laggt of schokkerig gaat doen. (Nice forum hier!) [Edit: FF een vraagje, hoe zie je welke videokaart beter is? Iedereen moet het een keer leren ;-)] Bewerkt: 8 maart 2010 door Quintillius Reageren
Quintillius Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Keej, ik neem aan dat je de graphics bedoelt. Dat ben ik gewend, maar ik wil dat hij niet laggt of schokkerig gaat doen. (Nice forum hier!) [Edit: FF een vraagje, hoe zie je welke videokaart beter is? Iedereen moet het een keer leren ;-)] Kan iemand dus even vertellen of hij op zijn laagst gaat schokken, vreselijk of matig. Reageren
Quintillius Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Ik heb um binnen =D!! Kben aant installeren, pfff, na het registreren moet k nog Service Pak 3 installeren, omdat k zo'n fatal error kreeg . Binnenkort ga k meedoen met al die polls Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Je hoeft hier nog steeds dan niet 3x achter elkaar te gaan posten. Gebruik dan gewoon de Edit knop. En wat voor Polls bedoel je? Reageren
Quintillius Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Al die quizen, enzo. Reageren
Fezz Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Hij bedoeld dat hij einedelijk kan meepraten in het GTA IV forum. Reageren
Quintillius Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 =P inderdaad, mod, hier mag een slotje op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.