Jump to content

Hardcore - Bakpao


jvj

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jvj

    13

  • Dr.Oppai

    6

  • Djmaddox

    5

  • S-te-Fan

    4

Hey, ik vind het nummer van The Oppossites 'broodje bakpao' wel leuk klinken, vooral dat laatste hardcore stukje. Daarom vraag ik of iemand nog iets weet van dat soort muziek, om aan te raden?

op youtube 'hardcore' intypen en je komt al een eind :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik vind het nummer van The Oppossites 'broodje bakpao' wel leuk klinken, vooral dat laatste hardcore stukje. Daarom vraag ik of iemand nog iets weet van dat soort muziek, om aan te raden?

op youtube 'hardcore' intypen en je komt al een eind :puh:

Dat weet ik ook wel, maar ik wil van jullie horen wat zowat de beste zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Neophyte/angerfist/Outblast/3 Steps ahead/Dj coone/Korsakoff/Nosferatu/Endymion/Dj Panic/Catscan/Rotterdam Terror Corps maken allemaal wel goede muziek. Er zijn er natuurlijk nog veel meer, maar dit zijn een paar die ik uit mn hoofd weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe:

Ik kan ook gerelateerde video's van Hakkuhbar aanklikken hoor :cab: Ook de post van The Godfather was gewoon een gerelateerde video...

Stond die in de gerelateerde video's dan? Wist ik niet. Ik ken dit nummer gewoon en vond het wel grappig om te posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe:

Ik kan ook gerelateerde video's van Hakkuhbar aanklikken hoor :cab: Ook de post van The Godfather was gewoon een gerelateerde video...

lol ik heb hem niet bij gerelateerde aangeklikt hoor :puh: ik ben namelijk best bekend met hardcore en toen kwam dit in me op. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...