Michael_Scofield94941 Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 (bewerkt) Hey, Ik heb ooit eens een probleem gehad met met Playstation 2. Wanneer je een PC game in de PS2 steeks krijg je dit : http://www.youtube.com/watch?v=11QVnoZrzRg Als je het rode scherm krijgt, is je Playstation 2 er geweest. Bewerkt: 8 maart 2010 door Michael_Scofield94941
gta_rulez Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Stop er een playstation game in en hij doet het weer
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Stop er een playstation game in en hij doet het weer Inderdaad, denk ik, maar dit heb ik dus gemaakt voor degenen die gaan paniekeren wanneer dit bij hen gebeurd, zodat ze dan weten dat het niet kapot is, want ik ken zo'n mensen die meteen paniekeren
Jowx Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Inderdaad, denk ik, maar dit heb ik dus gemaakt voor degenen die gaan paniekeren wanneer dit bij hen gebeurd, zodat ze dan weten dat het niet kapot is, want ik ken zo'n mensen die meteen paniekeren Dus je maakt een topic waarin je zegt dat zo'n scherm betekend dat je PS2 kapot is, om ervoor te zorgen dat de mensen die snel in paniek raken bij het zien van zulke schermen niet meer in paniek raken. Maak ook eens een topic over logica..
Recommended Posts