Kryziek Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Broodje hamburger voor 1 euro. Ik heb het wel niet helemaal zelf gekocht, naja. Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Burn energy = 1.70 Je mot wat hebben toch, voor NASK? :O Reageren
PorZ19 Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 (bewerkt) 2,2 liter bezine voor de scooter (3,34 euro) ( brandstof teller klopt voor geen hout) Bewerkt: 8 maart 2010 door PorZ19 Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Ik heb vandaag een kleine King Deal gekocht bij de Burger King, voor maar 1.95 Ben niet veel later terug gegaan naar de kassa voor een bakje mayo (30 cent ) want anders die is patat helemaal niet te banken. Reageren
TZG Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 ik heb vandaag een broodje gehakt gekocht op school, voor 1 euro :$ waarom praat iedereen over eten trouwens? want als je het weer uitgescheten hebt is het toch niet meer nieuw? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 ik heb vandaag een broodje gehakt gekocht op school, voor 1 euro waarom praat iedereen over eten trouwens? want als je het weer uitgescheten hebt is het toch niet meer nieuw? Dat heet recycleren! Laatste nieuwe bij mij is een blikje Red Bull. Reageren
TomFurga Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Vanmiddag voor 20,40 boodschappen bij de supermarkt. Zal ik elk artikel in een aparte post vermelden? >>> Door Flitskikker: Nee.<<< Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Dit is een topic. Echt een briljant begin van wat een prachtig topic kan worden Maar even serieus, ik heb voor 56 euro aan boodschappen gedaan, zal ik nu gaan vertellen wat ik allemaal heb gekocht? Lijkt me niet zo'n goed idee. Wat er wel uitsprong was vruchtenhagel, lekker kleurrijk. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Ik heb vandaag meerdere dingen gekocht: Broodje gezond Broodje tonijnsalade Flesje CocaCola Zero 0,5L Op school Reageren
TZG Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Ik heb vandaag meerdere dingen gekocht: Broodje gezond Broodje tonijnsalade Flesje CocaCola Zero 0,5L Op school chille school heb jij? Reageren
TomFurga Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Hor voor het slaapkamerraam. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Ik heb vandaag deze dingen (nieuw) gekocht: Magnetron hamburgers (wel 100% Rundvlees, anders heb je sponzige hamburgers ) Koffie gehaald bij de supermarkt (het is toch gratis ) En dat is nu al allemaal op Reageren
Puma Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 (bewerkt) Best interessante informatie allemaal. Misschien iets voor Maurice de Hond? Heeft iemand z'n e-mail-adres? Ik heb vanmiddag een applaus gekregen. Met de band opgetreden op een school, waar we "I want it all" van Queen gespeeld, als deelnemer aan een soort van muziektoernooi. Bewerkt: 9 maart 2010 door Puma Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 krat golden powers voor 6 euro nogwat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.