Jump to content

GTAForumTV


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Hoi!

Ik wil nadat ze op het forum zaten te discussiëren over een zogenaamde "GTAForumTV". Nou zat ik te denken om het echt uit te voeren. Niet dat het zeg maar zoals live televisie op TV komt, maar gewoon bijv. wekelijks een aflevering. Het zou over het forum zelf kunnen gaan zoals bijv. lopende topics/onderwerpen. Het zou kunnen gaan over (p)reviews over games enz. Het is een idee, maar als je het niks vind mag je dat gewoon zeggen hier.:puh: Helaas heb ik geen flauw benul van cameratechniek en films bewerken...:{ Dus als jij daar goed in bent en denkt dat je er per week een paar uurtjes aan besteed dan... Toppie!!!:tu: Als eerste wilde ik een soort previewtje van GTAForumTV maken en dan gewoon even kijken wat de crew ervan vind, maar natuurlijk ook de leden van het forum.;) Is er dus iemand die me erbij wil helpen? Meld je dan aan;

Ja, ik wil meewerken aan GTAForumTV!

Forumnaam:

Functie (zet streep onder de functie die je wilt doen): regie / films bewerken / plaatjes/filmen/tekst (is 1 categorie)

[table=header]Naam | Rang

Grand Theft Auto TOM | Regie[/table]

MVG Grand Theft Auto TOM

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Dieko had al eerder hetzelfde idee... Wel een beetje 'raar' dat je zijn idee hebt gestolen. :S Misschien is het beter als je eerst met Dieko (via PB) gaat overleggen om zoiets op te starten.

Ik vind echt dat je Dieko hierbij moet betrekken want het is heel lullig dat jij een project waar Dieko mee gekomen is gaat uitvoeren en je jezelf als 'leider' neer zet.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik, maar hij had er een discussie-topic van gemaakt en ik voer zijn idee uit!:puh:

Dat zie ik en ik begrijp je goede bedoelingen maar is niet netter en respectvoller tegenover Dieko om het eerst met hem te overleggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik, maar hij had er een discussie-topic van gemaakt en ik voer zijn idee uit!:puh:

Dat zie ik, maar is niet netter en respectvoller tegenover Dieko om het eerst met hem te overleggen?

Dan zal ik dat doen!:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb je al een PB gestuurd, dus als je wilt meedoen en zelfs het meeste werk wil doen mag dat hoor. Je mag je gewoon aanmelden als regisseur.:puh: Of als je vind dat jij liever de projectleider bent kan ik dit topic laten sluiten...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik dat ga doen, het was een idee voor de crew. Uiteindelijk moet ga ik het zelf maar uitwerken en dan kijken wat de crew ervan vind. Tot nu toe hebben ze nog niks gezegd, behalve een strip tekening :7

Tot nu toe heb ik inderdaad nog niemand gesproken binnen de crew die er warm voor loopt.

Ik ben benieuwd wat je ervan maakt, maar voor alle duidelijkheid: Zonder uitdrukkelijke toestemming van de crew mag je de beschermde namen zoals gtaforum.nl en gtagames.nl niet gebruiken voor je project. Maar als je een dergelijk project draait onder een naam die niet suggereerd dat het een officieel project is van het forum, dan is daar geen enkel probleem mee natuurlijk.

Succes, ik kijk uit naar de eerste aflevering.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik, maar ik vind dat als je je idee gaat uitvoeren dat je dan een filmproject moet openen.:duh: Als je dat gedaan had, had ik dit topic niet zelf geopend.:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik, maar ik vind dat als je je idee gaat uitvoeren dat je dan een filmproject moet openen.:duh: Als je dat gedaan had, had ik dit topic niet zelf geopend.:puh:

Je wou het zelf uitvoeren. En ik moet niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik, maar ik vind dat als je je idee gaat uitvoeren dat je dan een filmproject moet openen.:duh: Als je dat gedaan had, had ik dit topic niet zelf geopend.:puh:

Je wou het zelf uitvoeren. En ik moet niks.

Je zei in dat laatste berichtje van je discussie topic dat je het ging uitvoeren.:7 En PatrickW zei er nog zelfs bij dat ie uitkijkt naar de eerste aflevering...:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...