Jump to content

GTAForumTV


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Tom, als je de laatste post had gelezen dan kon je zien dat ik het ga uitvoeren.

@Bedankt Sandra :)

Ik denk dat ik dat ga doen, het was een idee voor de crew. Uiteindelijk moet ga ik het zelf maar uitwerken en dan kijken wat de crew ervan vind. Tot nu toe hebben ze nog niks gezegd, behalve een strip tekening :7

Tot nu toe heb ik inderdaad nog niemand gesproken binnen de crew die er warm voor loopt.

Ik ben benieuwd wat je ervan maakt, maar voor alle duidelijkheid: Zonder uitdrukkelijke toestemming van de crew mag je de beschermde namen zoals gtaforum.nl en gtagames.nl niet gebruiken voor je project. Maar als je een dergelijk project draait onder een naam die niet suggereerd dat het een officieel project is van het forum, dan is daar geen enkel probleem mee natuurlijk.

Succes, ik kijk uit naar de eerste aflevering.

Ik had het gister al besloten.

Damn, that looks likes he's gonna do it!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gister verteld dat ik het ga uitvoeren. Maar nu wil jij het uitvoeren terwijl het niet jouw idee was. En je hebt geen ervaring met video editing. Hoe wil je het dan uitvoeren? Dat andere mensen het werk doen onder jou naam?

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, mopper...:duh: Ik heb geen zin in een discussie eigenlijk. Sluit dit topic maar voor mijn part!:slotje: Laten we dit vergeten en gewoon verdergaan met ons nette GTAForum.:engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, mopper...:duh: Ik heb geen zin in een discussie eigenlijk. Sluit dit topic maar voor mijn part!:slotje: Laten we dit vergeten en gewoon verdergaan met ons nette GTAForum.:engel:

Ik wil wel serieus met je in discussie om op een oplossing te komen, want ik snap deze hele topic niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, mopper...:duh: Ik heb geen zin in een discussie eigenlijk. Sluit dit topic maar voor mijn part!:slotje: Laten we dit vergeten en gewoon verdergaan met ons nette GTAForum.:engel:

Ik wil wel serieus met je in discussie om op een oplossing te komen, want ik snap deze hele topic niet.

Nee, laat maar...:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Leg het dan uit bloos.gif

Mijn bedoeling van dit topic was als volgt;

- Jij begon een discussie-topic over "GTAForumTV"

- Ik dacht "Lijkt me een cool idee!"

- Er werd in je topic allemaal gediscussieerd en de ene vond het een leuke idee, de ander weer niet.

- Ik zat na te denken om het idee echt uit te gaan werken. (gisteren)

- Jij wilde het idee oom gaan uitvoeren

- Ik had dat vorige niet gelezen, dus besloot om het zelf inderdaad uit te voeren.:puh:

- Ik krijg kritiek terwijl het idee nog niet echt "uitgevoerd" is...

- Ik besluit het topic dus maar te laten sluiten

En toen waren we terug bij af...:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...