arnout Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 ik heb gezien op de site Gtaplanet dat ze op 28 juni een trailer verwachten . Hopelijk is het waar hier is het artikeltje GTAplanet.de hat die große Ehre euch exklusiv den ersten Trailer zu GTA: San Andreas vorstellen zu dürfen. Erste bewegte Bilder zum Spiel.Er zeigt erstmals die ganze Aktion und Qualität von GTA: SA. Der Trailer kommt vorraussichtlich am Montag den 28.06 online, vielleicht auch etwas früher. Nur so viel: Schaut vorbei es lohnt sich!!! - Post bewerkt door: Chironu Reden: Geen reclame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Je kan zoveel zeggen. Dit is volgensmij helemaal natte vinger werk van die .de Maar ik verwacht 1 Juli de eerste trailer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnout Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 eventjes off-topic, maar hier heb ik nog wat nieuws . Tommy die nu in Las Venturras woont, spoedig vond het "mafioso plannen" uit. Tussen de gezichten kunnen wij benadrukken naar de geweldige Steve Scott die goed in Los Santos gevestigd is; Colonel Cortez die wij kunnen leeft momenteel in San Fierro, en zijn metgezellen zijn gevestigd in Las Venturra (huis van het Vercetti Management) Kent Rosenberg en Avery Carrington. Een nieuw karakter dat deel van het hoofdplot zal zijn, is het hoofd van politie in San Fierro (nog steeds naamloos). Zij beslissen te vechten met de Forelli's door het verenigen van machten met de Liberty City's Stadsmaffia, de Leone Familie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Vanwaar komt die info arnout? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Vanwaar komt die info arnout? staat erbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnout Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 jahh :rolleyes: , gta-sanandreas - Post bewerkt door: Chironu Reden: Wederom geen reclame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 eventjes off-topic, maar hier heb ik nog wat nieuws . Tommy die nu in Las Venturras woont, spoedig vond het "mafioso plannen" uit. Tussen de gezichten kunnen wij benadrukken naar de geweldige Steve Scott die goed in Los Santos gevestigd is; Colonel Cortez die wij kunnen leeft momenteel in San Fierro, en zijn metgezellen zijn gevestigd in Las Venturra (huis van het Vercetti Management) Kent Rosenberg en Avery Carrington. Een nieuw karakter dat deel van het hoofdplot zal zijn, is het hoofd van politie in San Fierro (nog steeds naamloos). Zij beslissen te vechten met de Forelli's door het verenigen van machten met de Liberty City's Stadsmaffia, de Leone Familie. Hiervan heb ik nog nooit gehoord. Lijkt me dus een beetje natte vinger werk. Zeker bij de neppe info gekeken inplaats van de officieele. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnout Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 (bewerkt) nou , in iedergeval is dit ECHT nieuws San Andreas heeft een eigen versie van HollyWood: Vinewood - Brian Johnson is het 10 jaar jonge broertje van CJ, die is omgekomen bij een ongeluk. - Voertuigen worden vies en sloom als ze oud worden. - Er zijn meer minigames. - Je kunt in beide handen een Uzi houden. - Je kunt veel nieuwe kleding dragen. - Je kunt je eigen bedrijf starten. maar misschien wist je dit al <_< (edit) misschien is het neppe info , maar rock* stuurt soms info naar die site van gta5.com Bewerkt: 25 juni 2004 door arnout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Dat lijkt me zeer sterk dat gta5.com dat soort info krijgt. GTAgames.nl krijgt alle informatie van R* (GTAgames.nl is een officieele erkende Grand Theft Auto fansite) We hebben echter nog niet dit soort informatie ontvangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Als het goed is dan had een tijdje terug gtagaming de eerste echte gta san andreas trailer maar die mochten ze niet uitbrengen maar ik verwacht de eerste trailer ook op 1 julie net als de teaser site voor gta san andreas: vice city teaser site: 1 juli 2002 gta 3 teaser site: 1 juli 2001 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnout Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 ok, als jullie het zeggen is het zo . dus ik vertrouw op jullie p.s. als de trailer uit is komt hij dan direct op gtagames.nl? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Als het goed is dan had een tijdje terug gtagaming de eerste echte gta san andreas trailer maar die mochten ze niet uitbrengen maar ik verwacht de eerste trailer ook op 1 julie net als de teaser site voor gta san andreas:vice city teaser site: 1 juli 2002 gta 3 teaser site: 1 juli 2001 Dat was de 1 april grap van gtagaming Alle neppe info lijkt hier voorbij te komen. Officieele info komt direct op GTAgames.nl omdat we ze ook als eerste krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2004 Ok, de trailer is niet op 1 juli gekome :unsure: maar wanneer komt ie dan wel is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 jah dat vraag ik me ook af,... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 ik denk/hoop 1 augustus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.