Thabit Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2004 (bewerkt) Als die trailer op 28 Juli komt kan ik hem niet gelijk zien namelijk: op vakantie Bewerkt: 26 juli 2004 door Mitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2004 Het is JULI <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2004 ik hoop echt dat de trailer op 1 augustus komt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Umberto Robina Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 Dan ben ik net op vakantie <_< ... Maar dan heb ik wel iets om me op te verheugen als ik terugkom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 Hahaha, maar als ie uitkomt als ik op vakantie ben lig ik 's avonds te woelen in bed om te denken hoe San Andreas is! :lol: :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 Hahaha, maar als ie uitkomt als ik op vakantie ben lig ik 's avonds te woelen in bed om te denken hoe San Andreas is! :lol: :unsure: :lol: wat bedoel je met woelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 Hahaha, maar als ie uitkomt als ik op vakantie ben lig ik 's avonds te woelen in bed om te denken hoe San Andreas is! :lol: :unsure: :lol: wat bedoel je met woelen woelen met zijn vriendin en woelen is hetzelfde dan als n**ken maar ik denk dat de trailer nooit komt ik verwacht wel een heleboel screenshots Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 Woelen is niet n**ken :huh: Woelen is bv. zweten of ergens aan blijven denken. In zijn bed doet hij dat dan, en kan daardoor niet snel slapen, bv ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 27 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2004 ikke ga dit jaar toch niet op vakantie......... dus als ie uit komt kan ik um meteen zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 27 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2004 se7en, ik denk je het goed zou doen bij Parnassia met je eigen idee over zitten "woelen" :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 27 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2004 mensen laten we ff terug naar dit topic: de trailer. want daar gaat het juist om,want wij verheugen ons er toch (hopelijk) op om de trailer te zien? nou ik verwacht heel veel! maar toch lijkt mij het leuker om het spel zelf te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2004 1 augustus en de trailer is er niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2004 (bewerkt) 1 augustus en de trailer is er niet. Vergeet de tijdzone verschil niet! In Amerika is het nu pas geeneens 10 uur ochtend!! Effe me mail checken <_< Nog niks Bewerkt: 1 augustus 2004 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2004 maar weet jij zeker dat vandaag een trailer zou uitkomen :unsure: ik hoop niet dat wel nog een maand moeten w8en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2004 Ik kan niks zeggen aangezien ik zelf ook niet van Rockstar Games zelf ben. Ik krijg regelmatig e-mailtjes van Rockstar maar ik heb nog niks gelezen over een trailer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.