Jump to content

"out of range limit"

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

iedere keer als ik SA opstart, gaat mijn scherm uit en verschijnt er "outside range limit".

Het spel heeft het hiervoor wel gedaan,

maar nadat iemand met mijn scherminstellingen heeft lopen kloten start SA niet meer op. :N

grz lewis

Bewerkt: door lewis
Geplaatst:

Ga naar de map (Mijn) Documenten\GTA San Andreas User Files en verwijder daar het (configuratie) bestand gta_sa.set. En probeer daarna het spel weer te starten, zodra het spel gestart wordt zal het spel een nieuw configuratie bestand (gta_sa.set) aanmaken met de standaard instellingen - afhankelijk van jouw computer. Succes ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Ga naar Mijn documenten > GTA San Andreas User Files en verwijder het bestand "gta_sa.set". Daarna zou hij weer moeten werken. :)

Mvg,

Flitskikker

EDIT: Te laat :puh:

Bewerkt: door Flitskikker
Geplaatst:

Ga naar de map (Mijn) Documenten\GTA San Andreas User Files en verwijder daar het (configuratie) bestand gta_sa.set. En probeer daarna het spel weer te starten, zodra het spel gestart wordt zal het spel een nieuw configuratie bestand (gta_sa.set) aanmaken met de standaard instellingen - afhankelijk van jouw computer. Succes ^_^

hartelijk dank :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...