Jump to content

Counter-Strike

Recommended Posts

Geplaatst:

Yo leden,

Mijn vrienden spelen Counter-Strike Condition Zero (legaal). Nou, ik wou met ze meespelen dus ik ging naar Dixons waar ze het ook vandaan hebben, en ik zocht naar het spel. Zo te zien was het op, daarom vroeg ik aan de man achter de kassa of ze nog Counter-Strike hebben. Die man zei dus dat het niet meer verkocht wordt.

Nu is mijn vraag:

Als ik nou met de serial, en CD van mijn vriend speel, kan ik dan alsnog online?

Geplaatst:

Het antwoord op je vraag weet ik niet precies, veel games zijn hierop beveiligd. Daarnaast mogen we je hier volgens mij ook niet mee helpen. Counter-Strike kun je vast nog wel krijgen via Steam of Bol.com ofzo, volgens mij heeft Steam zelfs een bonuspack van Counter-Strike met Gmod.

Geplaatst:

Jullie kunnen je Steam-account delen, maar dan kan jij niet op hetzelfde moment spelen als hij. Er kan maar één persoon tegelijk op Steam.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Yo leden,

Mijn vrienden spelen Counter-Strike Condition Zero (legaal). Nou, ik wou met ze meespelen dus ik ging naar Dixons waar ze het ook vandaan hebben, en ik zocht naar het spel. Zo te zien was het op, daarom vroeg ik aan de man achter de kassa of ze nog Counter-Strike hebben. Die man zei dus dat het niet meer verkocht wordt.

Nu is mijn vraag:

Als ik nou met de serial, en CD van mijn vriend speel, kan ik dan alsnog online?

Je kan Counter-strike 1.6 en Condition zero krijgen voor 10 euro bij steam :). Ik zou hem daar gewoon even kopen en dan kan je samen met je vrienden meespelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...