mooijtje Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Hoi, Weet iemand hoe je de zwaailichten aan kan zetten zonder de sirene? Graag reactie Reageren
Cylas Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Hierbij kan ik heel kort zijn: niet, voor zover ik weet. Cylas Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Met een mod zou je dit kunnen doen, maar zonder mod zou ik nou al weten dat het niet gaat... Reageren
mooijtje Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Hierbij kan ik heel kort zijn: niet, voor zover ik weet. Cylas Hoe kan je een mod instellen op een ps3 Reageren
Royboow Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Hierbij kan ik heel kort zijn: niet, voor zover ik weet. Cylas Hoe kan je een mod instellen op een ps3 Dit Kan ook niet Reageren
jvj Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Je kan het alleen met die wagen van de luchthaven (met één oranje lampje op), die maakt nooit geluid. Reageren
mooijtje Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Je kan het alleen met die wagen van de luchthaven (met één oranje lampje op), die maakt nooit geluid. Hoe zet je dat dan aan ? Reageren
jvj Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Je kan het alleen met die wagen van de luchthaven (met één oranje lampje op), die maakt nooit geluid. Hoe zet je dat dan aan ? Zoals je een sirene aanzet: kort toeteren. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Als je in de politiewagen /ambulance/ brandweer de sirene aanzet en dan uitstapt heb je ook geen geluid. Reageren
jvj Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Of als je een aantal granaten/RPG schoten hoort ontploffen, hoor je ook een paar seconden niks. Of zet gewoon de audio af. Reageren
Royboow Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Je kan het alleen met die wagen van de luchthaven (met één oranje lampje op), die maakt nooit geluid. Hoe zet je dat dan aan ? Zoals je een sirene aanzet: kort toeteren. Weer wat geleerd, bedankt Reageren
gta master 1 Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 En je kan ook de zwaailichten kapotmaken waardoor het geluid ook veranderd . Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 De sirene zal bij een politie-voertuig alleen uitstaan als je uitstapt. De zwaailichten zullen nog wel blijven branden. Het lampje van de Flyus-Feroci zal alleen aanstaan 'S Avonds, 'S nacht's En S' Ochtends. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 HET IS MOGELIJK: Stap in een politieauto, zet de zwaailichten aan. Druk op het uit knopje van je geluidsysteem of koptelefoon en als het goed is heb je nu zwaailicht zonder sirene. LET OP: de hierbove beschreven oplossing is voor de PC. Bij de PS of Xbox is het meer gecompliceerd, hiervoor raad ik je aan om even de klantenservice van je tv te bellen. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 HET IS MOGELIJK: Stap in een politieauto, zet de zwaailichten aan. Druk op het uit knopje van je geluidsysteem of koptelefoon en als het goed is heb je nu zwaailicht zonder sirene. LET OP: de hierbove beschreven oplossing is voor de PC. Bij de PS of Xbox is het meer gecompliceerd, hiervoor raad ik je aan om even de klantenservice van je tv te bellen. Bij de PS3/Xbox is het gewoon niet mogelijk om met de zwaailichten te rijden zonder sirene. Dus 'laufen' met je Klantenservice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.