Janto Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Hoi , ik heb een dell dimension 2400 met de volgende specs 2.40 Ghz 40 gb 64 mb intel exxtrme graphics (wil ik gaan vervangen door een XFX Geforce FX5200 PCI 256 MB (pci) omdat me mobo geen agp heeft 768 intern mem en niet te vergeten win xp maar nu wil ik van jullie weten of die kaart wat is ? in de newste games Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ziet er goed uit maar ik weet het niet zeker. maar voor GTA:SA is het zeker goed dat kan je al af met een 128 mb kaart maar 256 is natuurlijk beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 tis niet echt de het nieuwste van het nieuwste meer. Maar het is wel een goede kaart...zeker voor San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Janto Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 maar kan je er ook de newste games mee playen ? en trouwens dit is een veel beter kaartje dan wak nu heb toch ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ja hoor het is volgens mij wel genoeg voor de nieuwe games B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Janto Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 hmmz iemand van msn zegt dat die kaart net zo traag is als mijn intel845g chip ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.