S.Knoop Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 Is er iets bekent over de installatie van de game op PC of een link naar uitleg? Ik wil namelijk weten of de uitbreiding makkelijk wordt opgepakt met installeren als je GTA IV al op PC hebt geïnstalleerd. Of het ook matcht met je accaunts op Rockstar social club en Windows Live. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 Ik ga er eigenlijk vanuit, ook al mag ik mezelf rekenen tot de verwende console gamers waarvoor iedere installatie vol automatisch, en altijd goed gaat, dat dit wel snor zit op de PC. Volgens mij download je de DLC sowieso gekoppeld aan je GFWL-account. Wanneer je de disc EOLC koopt, zal waarschijnlijk vanzelf gevraagd worden om je account op te geven. Op de 360 zitten bijvoorbeeld je savegames in dezelfde file, je achievements in hetzelfde overzicht etc. Het is dus wel zichtbaar een toevoeging op IV, of je op de 360 nu de disc koopt of de DLC's download. Uiteraard blijft het even gissen, maar ik denk dat ik er niet ver vanaf zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 Zover ik weet is het nog niet bekend of het een uitbreidingspakket wordt of dat het EFLC inclusief GTA IV is. CMIIW. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2010 Ik denk niet dat GTA IV erbij zit, dat hadden ze dan ook kunne n doen bij de XBOX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.Knoop Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2010 Zoals ik al vermeld had, GTA IV heb ik al. En ik weet dat deze niet bij de uitbreiding aanwezig is wat logisch is. Maar dat was m'n vraag ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.