Jump to content

multiplayer


royzaandam84

Recommended Posts

ps3 gta IV

kan iemand mij uitleggen hoe ik een multiplayer spel opzet met vrienden?

ik kan nergens vinden hoe ik vrienden in me lijst aanmaak via me telefoon in het spel?

Bewerkt: door royzaandam84
Link to comment
Delen op andere websites

vrienden aanmaken kan je alleen met je telefoon doen als je in een game zit waar één van die vrienden ook in zit. Dan kan je naar je telefoon gaan en kan je bij phone book de naam opzoeken en dan druk je op enter en druk je op gamer card of zoiets. Als je normaal niet met ze in één game speelt kan je ze toevoegen door op home en dan op vrienden te drukken. Daar ze je dan rechts bovenaan vriend toevoegen. klik erop en voer de naam van de persoon in die je als vriend wil hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat bedoelt hij niet.

Hij bedoelt hoe je een prive game opzet met vrienden waar alleen vrienden in kunnen komen.

Game waar alleen vrienden in kunnen komen:

  1. Ga naar je mobieltje en dan naar multiplayer
  2. Kies games en dan Costum match
  3. Kies de game mode die je leuk vind en stel dan de private slots in

Als je 16 private slots instelt kan niemand joinen zonder een invite te hebben gekregen van jou

Als je bijvoorbeeld 4 vrienden wil laten joinen en je wilt ook dat er mensen bij komen die je niet kent dan stel je 4 private slots in.

Zodra je 1 private slot instelt dan krijg jij de game moderator mogelijk heden als je hem start en bepaal jij alle instellingen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...