Jump to content

Undress to Kill


MostWantedKid

Recommended Posts

Bij Undress to Kill van Dwayne kom ik aan bij de strip-club, vermoord ik eerst die in het kamertje met een mes. En daarna diegene die staat te praten met een stripper. Maar daarna lukt het me nooit want dan word ik altijd vermoord door die bewakers. Wie kan me helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Tips van Wikigta.

  • Een volle ring van health en armor zijn aan te raden.
  • Parkeer een auto aan de uitgang en ga naar binnen. Schiet de manager neer in het kamertje links (als je de gang uitkomt en vlak voordat je de eigenlijke stripclub betreed). Draai je dan snel om en ga terug naar je auto. Zo heb je de minste kans om zelf te worden gedood. Eenmaal in je auto rij je snel achter de twee overige managers aan en liquideer je hen ook door middel van een drive-by.
  • Voor mensen die een achtervolging willen vermijden is er nog een tip. Wanneer je te horen hebt gekregen dat één van de managers, Jose het geld aan het tellen is in het zijkamertje kan je hem met een mes of enig ander slagwapen vermoorden zonder dat daar een haan naar kraait. Ga dan op zoek naar de twee andere managers. Wanneer zij op je radar zijn verschenen moet je eerst de man in het 'lapdance kamertje' vermoorden. De andere manager, Javier zal dekking zoeken achter een stoel en het niet meteen op een lopen zetten. Schakel rustig de bewakers uit die op je afkomen en maak beheerst Javier af.

Mijn tips:

  • Pak een AK-47 of een M4 om de bewakers neer te schieten

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst de man in de stripclub met een mes vermoorden niet met een baseball bat want dan horen ze je alsnog. daarna loop je naar de achterkant van de club en vermoord je de tweede baas die een lapdance krijgt ga dan met je rug naar de achterdeur staan en schiet de bewakers van je af. Als je te horen krijgt dat de derde baas vlucht moet je door de achterdeur naar buiten om de club rennen en als het lukt de derde baas afschieten voor dat hij de auto bereikt

Succes :Y

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Tips van Wikigta.

  • Een volle ring van health en armor zijn aan te raden.
  • Parkeer een auto aan de uitgang en ga naar binnen. Schiet de manager neer in het kamertje links (als je de gang uitkomt en vlak voordat je de eigenlijke stripclub betreed). Draai je dan snel om en ga terug naar je auto. Zo heb je de minste kans om zelf te worden gedood. Eenmaal in je auto rij je snel achter de twee overige managers aan en liquideer je hen ook door middel van een drive-by.
  • Voor mensen die een achtervolging willen vermijden is er nog een tip. Wanneer je te horen hebt gekregen dat één van de managers, Jose het geld aan het tellen is in het zijkamertje kan je hem met een mes of enig ander slagwapen vermoorden zonder dat daar een haan naar kraait. Ga dan op zoek naar de twee andere managers. Wanneer zij op je radar zijn verschenen moet je eerst de man in het 'lapdance kamertje' vermoorden. De andere manager, Javier zal dekking zoeken achter een stoel en het niet meteen op een lopen zetten. Schakel rustig de bewakers uit die op je afkomen en maak beheerst Javier af.

Mijn tips:

  • Pak een AK-47 of een M4 om de bewakers neer te schieten

Bedankt, nu heb ik hem gehaald door de eerste mogelijkheid. Dankjewel!

Hier mag een :slotje: op

>>> Door Dutchy3010: Om een slotje vragen is niet nodig, een moderator kan zelf wel bepalen of iets wel of geen slot nodig heeft...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...