eggie123 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) heej.. ik heb een vraag... ik wil een gang maken.. op de xbox.. ik heb een beetje respect en ik hoor een 3 mans gang te kunne maken.. maarjah ik weet dat je op zen hoofd meot mikken.. maar wat dan? in ut boekje staat het pijltje naar boven.. maar ut help niet <_< wie o wie kan me helpen??? b.v.d Marcel Bewerkt: 18 juni 2005 door eggie123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) sorry ik weet hwet wel voor de ps2 maar ik heb hem niet voor de xbox *Post dan niet!! Bewerkt: 18 juni 2005 door Se7en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 sorry ik weet hwet wel voor de ps2 maar ik heb hem niet voor de xbox*Post dan niet!! Er zijn andere mensen die hem wel op xbox hebben <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 heej..ik heb een vraag... ik wil een gang maken.. op de xbox.. ik heb een beetje respect en ik hoor een 3 mans gang te kunne maken.. maarjah ik weet dat je op zen hoofd meot mikken.. maar wat dan? in ut boekje staat het pijltje naar boven.. maar ut help niet <_< wie o wie kan me helpen??? b.v.d Marcel Kijk anders eventjes rond op het internet, gebruik google, of gebruik anders even de zoekfunctie van dit forum ( bovenaan de site ) misschien heeft iemand dezelfde vraag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) kheb het al... ik deed telkens handmatig richten.. dus r trigger en dan de rechter thumbstick bewegen.. en dan pijltje naar boven.. maar zow moet het dus niet je moet... alleen de r trigger in trekken dan gaat ie op autorichten... en dan pijltje naar boven... dan doet ie het wel .... (geleerd: eerst zelf zoeken dan pas vragen ) Marcel (der kan wat mij betreft een slotje op ) Bewerkt: 20 juni 2005 door eggie123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 maar heb je de missie van dat je moet leren hoe je een plek veroverd al gedaan zo niet kan het niet , en als je het kan is het duidenlijk uitgelegd . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 die missie heb ik ondertussen allang gehad.. maar voor die missie kon het wel!!! ik kan het na 2 missie's al!! maar je kan der ma 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 probleem opgelost niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.